Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Soutěž o tarify pro účastníky DATA RESTART 2015

Dnes se v Praze koná konference DATA RESTART 2015, kterou pořádá Medio Interactive, s.r.o.. Společně s pořadatelem jsme připravili soutěž pro návštěvníky konference o tarify Collabimu. Soutěž je pro všechny. Je jedno jestli už u nás účet máte nebo nemáte. A co můžete vyhrát? 1x 3 měsíce zdarma na tarif Basic, 1x 2 měsíce zdarma (Basic),… Detail článku »

Rychlá editace štítků je tu!

Dnes jsme do ostrého provozu nasadili rychlou editaci štítků v přehledu klíčových slov. Od začátku dubna jsme přidali hned na několik míst filtraci štítky. Rychlá editace štítků tedy dávala čím dál tím větší smysl. Editace je jednoduchá a rychlá. Pokud nevidíte v přehledu klíčových slov sloupeček se štítky, zobrazte si ho přes “+Více“. Po najetí… Detail článku »

Graf rozložení pozic pro skupinu klíčových slov

Před pár dny jsme představili filtrování pomocí štítků ve sledování konkurence a možnost zvolení štítku se skupinou klíčových slov v reportech. Štítky nyní můžete používat v rozložení pozic nejen u svého webu, ale i u webů konkurence. Data pro filtraci jsme začali sbírat 14. 4. 2015, proto nelze jít v grafu dále do minulosti. V… Detail článku »

Pohodlnější práce s konkurencí a reporty pomocí štítků

Štítky v Collabimu můžete znát hlavně ze sekce s klíčovými slovy, kde nedávno nahradili skupiny. Nyní nově můžete se štítky pracovat i na dalších místech. Jsou to reporty a sledování konkurence. Skupina slov ve sledování konkurence Zajímá vás umístění konkurentů ve výsledcích vyhledávání na určitou skupinu slov? Zobrazte si ve sledování konkurence třeba jen slova… Detail článku »

Pavel Martinovský: V SEO je základem selský rozum a umění vidět za roh

Po rozhovoru se Zdeňkem Dvořákem jsem si přizval dalšího muže. Je jím Pavel Martinovský, který pracuje jako Online Marketing Consultant v agentuře H1.cz. Ahoj Pavle, prozradil jsi mi, že s Collabimem snídáš. Co dalšího na stole u snídaně máš? Je to takový můj ranní rituál – dopřát si kromě něčeho na zub i porci došlých… Detail článku »

Exportujte nově konkurenci a analýzu webu do CSV

Na vyžádání jsme nabízeli možnost výpisu všech dat na jednu stránku. Nyní lze data z Collabimu ze sekce Konkurence a Stránky exportovat do CSV souboru! Export zvládne každý V dolní části příslušné sekce přibylo tlačítko Exportovat. Po jeho stisknutí neprovádíte žádné další nastavení, vyexportuje se vám vše. Za pár minut čekejte e-mail s odkazem, kde… Detail článku »

Na Jobs.cz PHP programátory nehledejte

Do Collabimu hledám PHP programátory. “Zkus Jobsy, z těch určitě někdo přijde”, říkal mi kamarád, který přes Jobs.cz asi před rokem nabral 1 – 2 vývojáře. Díky vysoké ceně za inzerci a negativním tweetům Zdendy Cendry jsem “Jobsům” dlouho odolával a inzeroval jen na konkurenčních StartupJobs. Počet reakcí ze StartupJobs ale po 6 týdnech inzerce začal výrazně klesat… Detail článku »

Zdeněk Dvořák (Linki.cz): Obrovská úspora času za směšný peníz

Na blogu jsme otevřeli novou rubriku – Rozhovory. Zajímá nás, jak Collabim vnímají jeho uživatelé a co jim v něm případně schází. K prvnímu rozhovoru jsme si pozvali Zdendu Dvořáka, který Collabim používá na denní bázi již několik let. Zdenda patří k nejpovolanějším link builderům v ČR a píše velmi přínosný blog. Ahoj Zdendo, díky… Detail článku »

Export výsledků hledání

Potřebujete zjistit, které webové stránky se ve výsledcích vyhledávání zobrazují na prvních 40 příčkách na Seznamu a Google? V exportu naleznete ještě hledanost, datum měření, URL cílové stránky, počet výsledků, text snippetů, konkrétní slovo a jeho pozici. Export je převážně pro ty, kteří si chtějí data dále zpracovávat třeba v nástroji OpenRefine. S Collabimem se… Detail článku »

Nová analýza obsahu

Collabim má novou sekci Stránky, která umí hledat klíčová slova v obsahu webu. V tomto článku se podíváme na to, jak jednoduše dokáže každý se sekcí Stránky pracovat. Analýza obsahu webu – doplňte klíčová slova na důležitých částech stránky TITLE, H1 nadpis, META description a tělo stránky. Máte v těchto částech klíčová slova, na která… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit