Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Pro všechna klíčová slova stejný časový interval

Reportujete historii několika klíčových slov třeba za posledních 60 dní a vadilo vám, že jste pokaždé museli upravovat datum? Od této doby už časový interval znovu nastavovat nebudete. Nastavte interval pouze u prvního slova Na obrázku níže vidíte, že jsem u klíčového slova nastavil interval od: 2015-01-01 do: 2015-10-01. Teď přejdeme přes formulář v pravém… Detail článku »

Propojení Google Search Console na Collabim

Propojte své projekty v Collabimu s Google Search Console (v nastavení webu). Původní propojení již nebudou fungovat. Proč tomu tak je? Nedávno Google spustil staronovou službu Google Search Console. Staronová proto, že se jedná o přejmenování Webmaster Tools na Google Search Console. Součástí této změny je zároveň přepracování API. V Collabimu jsme používali původní verzi… Detail článku »

SEO studie největších českých e-shopů

V sobotu 1. srpna 2015 jsem měl přednášku na E-shop víkendu. Prezentoval jsem SEO studii, na které jsem předchozí týden pracoval. Tento článek studii ještě podrobněji představí a naleznete v něm nějaké další informace, které v přednášce nezazněli. Jaké e-shopy studie obsahuje? Téměř všechny e-shopy jsem přebral ze studie Český košík roku. Pár z nich… Detail článku »

Máte zahraniční projekty? Spravujte je také v Collabimu

Collabim umí spravovat i zahraniční projekty. Poslední dobou od vás dostáváme hodně dotazů, jestli lze v Collabimu spravovat slovenské, maďarské, německé nebo španělské projekty. Pojďme se podívat, jaké jazyky a vyhledávače Collabim zná. Výběr jazyka Při založení nového projektu vyberte jazyk vašeho webu. Později už nepůjde změnit. Vyhledávače se k danému jazyku přiřadí automaticky. V… Detail článku »

Vyzkoušejte nový editovatelný reporting

Před několika týdny jsme prostřednictvím dotazníku sesbírali nespočet námětů na nové funkce v reportech. Vznikla myšlenková mapa, která zároveň slouží jako to-do list na naší nástěnce v kanceláři. Nové funkce a možnosti budeme odkrývat postupně. A co od začátku týdne v reportech Collabimu naleznete? Úprava nadpisů, poznámek a výběr částí reportu V nových reportech je… Detail článku »

Máte větší Market share než konkurence?

Rozhodnete se pro svůj web řešit SEO. První věc, kterou byste měli udělat ideálně ještě před spuštěním webu je analýza klíčových slov. Nejlepší článek k tématu napsal před pár lety Marek Prokop “Jak se dělá a k čemu slouží klasifikační analýza klíčových slov“. Pokračujete vytvořením struktury webu, obsahovou strategií, linkbuildingem a dalšími kroky, které vám… Detail článku »

Ján Januška: Snažím se seznámit s každým členem týmu svého klienta

Ahoj Janko, v současné době působíš na Slovensku a z mého pohledu jsi nejaktivnější slovenský SEO konzultant. Píšeš magazín a jsi aktivní na Twitteru. Máš v okolí svého bydliště nějaké kolegy, se kterými se pravidelně setkáváš? Našťastie to nie je celkom tak, inak by bola slovenská komunita až extrémne pasívna :). Aktívni sú viacerí ľudia… Detail článku »

Striktní oddělení domény od subdomén

Pokud máte u projektu v Collabimu nastavenou doménu, která má obsah i na subdoménách, tak se může stát, že pozice na sledované klíčové slovo bude změřena na subdoméně. Podívejme se na příklad: V nastavení webu máme zadanou doménu https://www.collabim.cz/. Když se podíváme na následující snipet, vidíme, že cílová URL adresa je na subdoméně http://otazky.collabim.cz/. Dosud… Detail článku »

Analýza stránek – základní nástroj on-page SEO

Collabim a report Stránky vám může pomoci zlepšit pozice vašich slov ve vyhledávačích. Krátce je report představen již v článku Nová analýza obsahu. V předchozím článku jsme vložili vložili desítky slov do profilu a změřili pozice. Dnes bych vám ukázal konkrétní DYI postup, jak určit, kam které slovo na vašem webu patří. Stránky Jistě se našly fráze, u… Detail článku »

Výběr desítek vhodných klíčových slov

Víte, proč nemáte dobré pozice ve vyhledávačích? Dost často proto, že váš web neobsahuje slova, na která cílíte nebo si vyhledávače vybírají takové stránky, které vy nepovažujete za důležité. Slova, dotazy, fráze Pokud nevíte, přes která klíčová slova vás lidé hledají, nemůžete pomýšlet na vysokou návštěvnost z vyhledávání. I ve využití reportu Stránek musíme začít s… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit