S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Zodpovězení otázek z webináře Indexace stránek, technický stav webu a konkurence do naha

Přinášíme Vám seznam všech otázek a odpovědí, které proběhly během našeho 2. webináře, ze série Taste Collabim.

Je někde k dispozici ten minulý webinář?

Minulý webinář i záznam ze stávajícího naleznete na této stránce, úplně dole v textu :https://www.collabim.cz/taste-collabim.html

Bude v nové verzi možnost nahrát více než 15000 url?

Už nyní je možnost importu až 40 000 url či slov do jadnorázových analýz. Jen je třeba použít import z XLS či CSV.

Jde uz prepnout do nove verze Collabimu?

Přepnout do nové verze zatím nejde. Je v rámci testování a vypuštěna bude během několika týdnů.
Pokud chcete být o všem informováni, přidejte se prosím zde: http://bit.ly/novy-collabim

Má smysl si udělat tuto analýzu na vlastní web nebo všechny tyto údaje mám v Collabimu v přehledech?

Ano má, v sekci Stránky se Vám totiž automaticky analyzují pouze ty stránky, které máte v klíčových slovech. Tzn. ty URL, které se zobrazují u klíčových slov do 60. pozice a nebo ty, které máte ručně přidané u klíčových slov jako vlastní cílové stránky.

Lze crawl budget nalézt i v novém Google search console? Kde?

Zatím bohužel ne, doufáme, že ho Google co nejdříve doplní 🙂

Dá se spolehnout na přiblížný počet výsledků, když do google napíšem site:domena.cz? Nebo počet indexovaných podstránek hledat v Google Search Console? V GSC jsou údaje správné?

Rozhodně je lepší potvrdit si toto v GSC, v operátor site: je pouze orientační počet výsledků.

Co dělat, když máme frontend postavený na javascriptu? (jede na Vue.js)

Hlavní je aby to bylo indexovatelné. Případně je dobré se podívat zda obsah je průchozí přes vyhledávače. Například si ve Vašem prohlížeči vypněte javascript a styly. Uvidíme stránky potom jako robot.

Robot nevidí obsah, který je načítaný javascriptem. Dá se nějak podstrčit obsah?

Google si javascript renderuje sám, teda alespoň to tvrdí. Máme však potvrzeno (jeden z TOP10 v ČR), že i u velkých webů je toto opravdu problém. Za nás určitě javascript pro web používat maximálně na zobrazování obrázků a pohyblivé líbivé části, určitě ne na čísti, které ovlivňují průchod webem.

 

 

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit