Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Dwell Time

Dwell Time je doba, která uplyne mezi proklikem na stránku z výsledků vyhledávání a návratem zpět do výsledků vyhledávání (SERP). Tento faktor je poměrně často nesprávně zaměňován s bounce rate nebo s průměrnou dobou strávenou na stránce. Z času mezi proklikem a odchodem zpět do SERPa Google může odvozovat spokojenost návštěvníka s obsahem stránky a tím i celkový přínos stránky pro uživatele.

Stránky, které mají kvalitní obsah posouvají vyhledávače v SERPu výše, a proto je vhodné si s obsahem pohrát stejně tak jako s celkovou kvalitou webu (responzivita, formátování textuobrázky, videa, tabulky apod.). Vhodné je také zvážit i délku obsahu, která by neměla být příliš krátká, ale neměla by přesahovat rozumné meze.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Autor textu: Honza Vanžura & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Nízká
Typ SEO:
Obsahové (copywriteři)
Off-page (linkbuildeři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit