SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Mobilní přívětivost (responzivita)

V současnosti každoročně roste počet uživatelů mobilních zařízení při vyhledávání na úkor počítačů a tabletů. Na základě toho Google koncem roku 2016 zavedl koncept „mobile first index„, který říká, že bude vytvářet hodnocení na základě kvality a obsahu mobilní verze stránky.

Při tvorbě responzivního webu je vhodné brát v potaz různou velikost zařízení a připravit tomu  tzv. breakpointy, které je vhodné otestovat na nejčastěji používaných zařízeních (zjistíte z Google Analytics). Ověřit si jak vypadá váš web pro mobily můžete i přes počítač, například v Chromu pomocí kláves CTRL + SHIFT + I a následném přepnutím webu do mobilního zobrazení viz scr. níže.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Stačí se registrovat a nechat nám telefon. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci ukázku ZDARMA >>
Ověření rensponzivity přes Google Chrome
Ověření rensponzivity přes Google Chrome

 

Další důležitou částí je meta značka pro viewport <meta name=“viewport“
content=“width=device-width, initial-scale=1″>, která se postará o to, aby web nebyl na mobilu zobrazený jako na počítači.

Autor faktoru: Šimon Seďa (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Vysoká
Typ SEO:
Technické (vývojáři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit