SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Bannery, fotky, obrázky a videa

Obrázky (bannery, fotky, infografika) a videa patří mezi důležité faktory stránky, které mohou pozitivně ovlivnit výsledky vyhledávání a dwell time.

Mezi nejdůležitější vlastnosti obrázků patří ALT text, unikátní URL, velikost (rozlišení a komprimace souboru) a název souboru (pouzit-klicova-slova-pro-nazev-obrazku.jpg je vždy lepší, než DS65428774.jpg).

Na tento odkaz NEklikejte, pokud chcete s Vaší konkurencí hrát v SEO fair play.

Pozor ale na velikost nahrávaných souborů, protože může snížit rychlost vašeho webu. Správnou optimalizací obrázků se můžete zařadit do obrázkových výsledků vyhledávání, které přivádí nezanedbatelnou část uživatelů (například u designových produktů).

SEO obrázky - Google Search Console
Návštěvnost z obrázků (Google Search Console)

 

Návštěvnost z obrázků můžete sledovat například v Google Search Consoly v sekci Výkon => Typ vyhledávání: Obrázek

Autor textu: Honza Vanžura & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Vysoká
Typ SEO:
Obsahové (copywriteři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit