Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Formátování obsahu / textu

Formátování textu zahrnuje úpravu článku, popisku produktu, kategorie atd. tak, aby text byl uživatelsky přívětivý pro čtení. Do formátování textu lze zařadit všechny druhy nadpisů <h1>, <h2>, <h3>, odrážky, číslování, tl;dr (Too long; didn’t read), počet slov, odstavce, velikost písma, prolinkování výrazů a samozřejmě infografika, videa a obrázky.

Slova v textu se výraznějším formátováním (tučný, kurzíva, podtržení nebo větším písmem) mají při určování relevance obsahu stránky větší váhu. To potvrdil Matt Cutts, který uvádí: „shody s textem, který má větší písmo, je tučný nebo kurzívou, může mít větší váhu než shody v normálním textu.“

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Zároveň zvýrazněný text pomáhá v orientaci i uživatelům, a proto je vhodné texty formátovat, ale zase to nijak nepřehánět.

Autor textu: Honza Vanžura & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Nízká
Typ SEO:
Obsahové (copywriteři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit