Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Délka obsahu a počet slov

Existuje teorie, že na nejlepších pozicích v neplacených výsledcích vyhledávání jsou stránky, které obsahují 2 000 – 2 500 slov. John Mueller však uvádí, že Google nijak neodměňuje za počet slov a více než to záleží na kvalitě obsahu. Na druhou stránku delší články, které budou dobře strukturované, mít správné nadpisy a podnadpisy, infografiku a obrázky, mohou být pro uživatele užitečnější a tím se zařadit ne lepších pozicích.

Závislost pozice ve výsledcích vyhledávání a počtu slov
Graf z testu poměru počtu slov k pozici (Zdroj: backlinko.com)

 

Lze tak říci, že počet slov není přímý SEO faktor, ale uživatelé a tím i vyhledávače umí ocenit stránky, které podrobně pracují s obsahem a pomohou vyřešit dotaz bez nutnosti návratu do SERPa (Dwell Time).

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Autor textu: Honza Vanžura & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Střední
Typ SEO:
Obsahové (copywriteři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit