Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Využití Google Search Console s Collabimem

Pokud využíváte náš SEO nástroj Collabim, možná jste si všimli, že můžete propojit svůj účet na další externí služby. V tomto článku se budeme bavit o propojení na Google Search Console a jeho využití při měření klíčových slov. Google Search Console je skvělý nástroj pro každého, kdo se chce zabývat výkonností webových stránek. Pokud se chcete dovědět více o jeho využití, podívejte se na náš rozcestník k tomuto tématu.

Collabim nabízí celou řadu statistických údajů o klíčových slovech, která si můžete zobrazit na přehledu klíčových slov. Z těch nejzajímavějších to jsou: hledanost a pozice na Google CZ a Seznamu, graf pozice klíčového slova nebo cílová stránka, kterou ke klíčovému slovu přiřadil Google.

Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>
Přehled klíčových slov v Collabimu
Hledanost a pozice klíčových slov

 

Údaje o klíčových slovech Vašeho projektu si však můžete obohatit také o další data z Google Search Console díky propojení na Collabim. Získáte tak k Vašim klíčovým slovům další užitečné informace. Například kolikrát jste se na klíčové slovo zobrazili, kolik máte prokliků, jakou máte míru prokliku (CTR) a zároveň průměrnou pozici dle Google Search Console. Více o metrikách se dozvíte v Nápovědě Google.

Data z Google Search Console v Collabimu
Data z Google Search Console v Collabimu

 

Jak si propojit Google Search Console a Collabim snadno zjistíte v naší nápovědě.

Díky těmto informacím si můžete například:

  • vyhledat klíčová slova, kde máte dobré pozice, ale nízký počet prokliků -> nestálo by za to upravit titulek a popisek stránky, aby byl pro návštěvníky přitažlivější?
  • vyhledat slova se spoustou zobrazení a pozicí mezi 20-30 -> u nich je velký potenciál, že i posun o pár pozic nahoru přinese zajímavé množství stránek.
  • vyhledat brandová klíčová slova, na která nejsou dobré pozice a CTR -> neinzeruje někdo náhodou na Váš brand?

Máte další nápady, jak tato data využít? Napište nám!

Podrobný přehled a návod jak pracovat s Google Search Console naleznete v článku Google Search Console: Kompletní návod, triky, postupy pro 2023.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit