Zásadní výzvou pro každý e-commerce web je být objeven ve vyhledávání. Získávání zákazníků a budování vztahů s nimi je důležitým faktorem růstu firmy a Google může zákazníkům pomoci objevit váš web v každé fázi nákupní cesty. Tato sada průvodců je určena vývojářům, kteří vytvářejí webové stránky a kteří chtějí zajistit, aby web dobře spolupracoval se… Detail článku »
Přehled možností zobrazení ve výsledku vyhledávání
Témata v této části popisují, jak můžete změnit zobrazení svých webových stránek ve vyhledávání a dalších vlastnostech Google. Galerie vizuálních prvků Ovlivnění titulních odkazů ve výsledcích vyhledávání Ovládejte své úryvky ve výsledcích vyhledávání Doporučené úryvky a vaše webové stránky Poskytnutí data zveřejnění vyhledávači Google Definování favikony, která se má zobrazovat ve výsledcích vyhledávání Přeložené výsledky… Detail článku »
Začněte se službou Search Console
Google Search Console je nástroj od Googlu, který každému, kdo má webové stránky, pomůže pochopit, jak si vedou ve vyhledávání Google a co může udělat pro zlepšení svého vzhledu ve vyhledávání, aby na své webové stránky přivedl relevantnější návštěvnost. Search Console poskytuje informace o tom, jak Google prohledává, indexuje a obsluhuje webové stránky. To může… Detail článku »
Strukturovaná data knih (BookActions)
Book Actions( Knihy) jsou vstupním bodem pro vyhledávání knih a autorů ve službě Google Search. Uživatelé vyhledávání tak mohou rychle nakupovat nebo si půjčovat nalezené knihy přímo z výsledků vyhledávání. Uživatel může například vyhledat knihu Šarlotina pavučinka a zobrazí se mu výsledky, které mu umožní knihu koupit nebo si ji vypůjčit. Jako poskytovatel knih můžete… Detail článku »
Strukturovaná data článku (Article, NewsArticle, BlogPosting)
Přidání strukturovaných dat článku na stránky se zprávami, blogy a sportovními články může společnosti Google pomoci lépe porozumět webové stránce a zobrazit lepší text názvu, obrázky a informace o datu článku ve výsledcích vyhledávání ve službě Vyhledávání Google a v dalších vlastnostech (například ve službě Zprávy Google a Asistent Google). Ačkoli není vyžadováno žádné značení,… Detail článku »
Generování strukturovaných dat pomocí JavaScriptu
Moderní webové stránky používají JavaScript k zobrazování velkého množství dynamického obsahu. Při používání JavaScriptu ke generování strukturovaných dat na webových stránkách je třeba dát pozor na několik věcí a tento průvodce se zabývá osvědčenými postupy a strategiemi implementace. Pokud se strukturovanými daty teprve začínáte, můžete se dozvědět více o tom, jak strukturovaná data fungují. Existují… Detail článku »
Rozšířené výsledky vyhledávání
Kromě standardních bohatých výsledků podporuje vyhledávač Google interaktivnější a početnější třídu bohatých výsledků, tzv. rozšířené výsledky vyhledávání. Rozšířené výsledky vyhledávání často zahrnují poutavé vyskakovací okno nebo jinou pokročilou interakční funkci. Zde je například vyskakovací okno rozšířeného výsledku Jobs, které se může zobrazit, pokud uživatel hledá “jobs in Mountain View”: ★ Poznámka: Skutečný vzhled ve výsledcích… Detail článku »
Obecné pokyny pro strukturovaná data
Aby byla strukturovaná data způsobilá pro zobrazení bohatých výsledků ve výsledcích vyhledávání Google, neměla by porušovat Zásady obsahu pro vyhledávání Google (mezi něž patří i zásady týkající se spamu). Kromě toho jsou na této stránce podrobně popsány obecné pokyny, které se vztahují na všechna strukturovaná data: musí být dodrženy, aby byla způsobilá pro zobrazení jako… Detail článku »
Úvod do značkování strukturovaných dat ve vyhledávání Google
Vyhledávač Google se snaží porozumět obsahu stránky. Můžete mu pomoci tím, že Googlu poskytnete explicitní vodítka o významu stránky tím, že na stránce uvedete strukturovaná data. Strukturovaná data jsou standardizovaný formát pro poskytování informací o stránce a klasifikaci obsahu stránky; například na stránce s receptem, jaké jsou ingredience, doba a teplota vaření, kalorie atd. Proč… Detail článku »
Mějte pod kontrolou své úryvky (snippets) ve výsledcích vyhledávání
Úryvek je část popisu nebo shrnutí výsledku vyhledávání ve službě Google Search a dalších vlastnostech (například v Google News). K automatickému určení vhodného úryvku používá Google řadu různých zdrojů, včetně popisných informací v tagu meta description pro každou stránku. Je možné také použít informace nalezené na stránce nebo vytvořit bohaté výsledky na základě značek a… Detail článku »