Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Seznam.cz oficiálně zrušil S-rank

S-rank byl jeden z hodnotících faktorů webů z dřívějších dob. Byla to “hodnota” popularity, kterou přiděluje algoritmus pro ohodnocení webových stránek a má vliv na pořadí ve výsledcích vyhledávání. Tato metoda hodnocení stránek vznikla ve společnosti Seznam.cz a má svého předchůdce v rámci hodnoty PageRank tvořící základ vyhledávače Google.

Hodnota S-ranku byla v rozmezí 0-10. Její hodnotu bylo možné zjistit pomocí různých nástrojů jako je například Seznam Lištička. Hlavním účelem hodnoty ukazatele S-rank bylo poskytnutí informace o důvěryhodnosti a hodnotě prohlíženého webu.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Seznam.cz nyní na svém blogu oficiálně potvrdil, že v březnu zrušil S-rank faktor, protože jeho hodnota měla malou vypovídající hodnotu v kvalitě webu.

Více pro PageRank a S-rank se dočtete v článku Google Page Rank a S-rank z hlediska SEO.

Zdroj:

https://napoveda.seznam.cz/cz/fulltext-hledani-v-internetu/s-rank-faq/ (článek již není dostupný)

https://cs.wikipedia.org/wiki/S-rank

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit