Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Moz Rank, Alexa Score a další

V minulosti se objevovaly spekulace, že Google využívá k hodnocení stránek ranking třetích stran. Mezi nejznámější patří MOZ, Alexa, Ahrefs nebo Majestic. Nic z toho však nebylo potvrzeno.

Google i Seznam mají vlastní hodnotící ranky PageRank a S-Rank, proto hodnoty naměřené v nástrojích třetích stran jsou pouze orientační a nemá cenu je používat jako nosné hodnoty pro měření kvality v SEO. Od toho raději používejte hmatatelnější cíle, jako je traffic (návštěvnost), konverze (objednávky, registrace), CTR (prokliky) a pozice ve výsledcích vyhledávání.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Autor faktoru: Jan Vanžura (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Bez vlivu
: Seznam
Bez vlivu

Míra závažnosti: Nízká
Typ SEO:
Off-page (linkbuildeři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit