Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google připomíná: EAT není zařazeno do algoritmu, ale…

Na začátku února roku 2019 vydal Google tzv. E-A-T jako jeden z hodnotících faktorů webů.

Jedná se o zkratku slov Expertise, Authoritativeness a Trustworthiness. V češtině Odbornost, Autorita a Důvěryhodnost.

E-A-T má vliv na stránky, která podle Google spadají do kategorie YMYL (Your Money, Your Life), což jsou stránky, které mohou mít negativní dopad na vaše zdraví, bezpečnost nebo třeba finance, pokud podávají nepravdivé informace.

Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>

V březnu Google aktualizoval svůj blog o tomto tématu, kde připomněl, že samotné E-A-T není hodnotící faktor v algoritmech, nicméně využívá skupinu dalších faktorů, které mají suplovat právě E-A-T pro Google bota. Samotné E-A-T posuzují zaměstnanci Googlu, kteří manuálně prochází a hodnotí stránky. Cílem je, aby robot dokázal poznat, co by člověk považoval za kvalitní obsah. Porovnává proto hodnocení uživatelů a samotných robotů.

Na otázku ohledně E-A-T odpovídal na Twitteru i Danny Sullivan z Googlu, kde odkazuje právě na zmíněný blog o tom, na co si dát na stránkách pozor.

Zdroj: https://www.seroundtable.com/google-eat-aligns-ranking-factors-29299.html

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit