SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google připomíná: EAT není zařazeno do algoritmu, ale…

Na začátku února roku 2019 vydal Google tzv. E-A-T jako jeden z hodnotících faktorů webů.

Jedná se o zkratku slov Expertise, Authoritativeness a Trustworthiness. V češtině Odbornost, Autorita a Důvěryhodnost.

E-A-T má vliv na stránky, která podle Google spadají do kategorie YMYL (Your Money, Your Life), což jsou stránky, které mohou mít negativní dopad na vaše zdraví, bezpečnost nebo třeba finance, pokud podávají nepravdivé informace.

Chcete najít tzv. nízkovsící ovoce i na Vašem webu? Test metody Keywod golden ratio aneb Umístění v TOP10 na Google do 39,5 hodiny.

V březnu Google aktualizoval svůj blog o tomto tématu, kde připomněl, že samotné E-A-T není hodnotící faktor v algoritmech, nicméně využívá skupinu dalších faktorů, které mají suplovat právě E-A-T pro Google bota. Samotné E-A-T posuzují zaměstnanci Googlu, kteří manuálně prochází a hodnotí stránky. Cílem je, aby robot dokázal poznat, co by člověk považoval za kvalitní obsah. Porovnává proto hodnocení uživatelů a samotných robotů.

Na otázku ohledně E-A-T odpovídal na Twitteru i Danny Sullivan z Googlu, kde odkazuje právě na zmíněný blog o tom, na co si dát na stránkách pozor.

Zdroj: https://www.seroundtable.com/google-eat-aligns-ranking-factors-29299.html

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit