Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Pavel Ungr vysvětluje co je self-referencing canonical

Pavel Ungr je jeden z předních SEO specialistů v České republice a pravidelně přináší novinky, problematiky či užitečné rady ohledně SEO. 

O jedné této problematice se nyní rozepsal v článku na jeho blogu. Zde vysvětluje problematiku a využití self-referencing canonical. 

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Kanonizace (canonical) není přímý hodnotící faktor pro vyhledávače, ale funguje jako doporučení pro upřednostnění jedné stránky před dalšími stránkami se shodným nebo velmi podobným obsahem.

Kanonizace se tak dá použít pro ošetření duplicitního obsahu a při správném použití přenést většinu signálů z duplicitní URL na originální. Často se tak stává u redakčních systémů, které vytváří duplicitní URL u produktů umístěných ve více kategoriích či u stejného obsahu na mobilním webu, subdoméně, AMP nebo jiné doméně.

Pozor aktualizace! Vypadá to, že Google definitivně AMP pohřbil, více zde.

Stránky označeny za kanonické najdete v Google Search Console

Co je přesně self-referencing canonical, jak ho využít na svém webu a také, na co si dát pozor, se dočtete v článku na blogu Pavla Ungra. 

 

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit