Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google stále používá PageRank

John Mueller opět odpovídal na dotazy ze svého Twitter účtu, kde řekl, že i v roce 2020 používá Google interně PageRank hodnocení. Samozřejmě dodal, že je to jedno z mnoha dalších hodnotících signálů, které Google využívá. Nevyužívá naopak autoritu domény (metrika od Moz).

Dále řekl, že aktuální PageRank se liší od toho v 90 letech. Nynější hodnocení využívá plno doplňků, jako jsou například odloučené či ignorované dotazy a opět zdůraznil, že používají mnohem více signálů, které mohou být silnější než PageRank.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

V dalším dotazu potvrdil, že k hodnocení webu se nezapočítávají zpětné odkazy z vysoce autoritativních webů.

Více pro PageRank a S-rank se dočtete v článku Google Page Rank a S-rank z hlediska SEO.

Zdroj: https://www.seroundtable.com/google-still-uses-pagerank-29056.html

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit