Video je důležité a rostoucí médium používané ke spotřebě informací na internetu. Proto Google usoudil, že je tento vývoj potřeba reflektovat i při monitoringu webových stránek, a uvedl dva nové nástroje, které pomohou porozumět výkonu videí ve vyhledávání a identifikovat příležitosti ke zlepšení označení videa.
Nový report je dostupný pro stránky, které mají tzv. strukturovaná data, která mohou zahrnovat například informace o délce a obsahu videa včetně náhledu.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>
Google se po relativně dlouhé době ohlásil s novými aktualizacemi. Naposledy informoval v listopadu 2023 o aktualizaci jádra vyhledávače a krátce poté ještě o... Detail článku »
Před nedávnem Google provedl změnu ve fungování operátoru “allintitle:”, kterým se dalo filtrovat výsledky vyhledávání podle toho, zda se klíčové slovo vyskytuje v titulku... Detail článku »
Odlišné fungování operátoru “allintitle” V posledních dnech jsme zaznamenali, že operátor “allintitle:” začal fungovat trochu jiným způsobem, než tomu bylo doposud. Tento operátor vždy... Detail článku »
Je to pár dní, co jsme informovali ohledně poslední aktualizace algoritmu jádra vyhledávače. K té došlo 2. listopadu 2023. Google v posledních pár měsících... Detail článku »
Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!