S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

LinkedIn uvedl 3 novinky pro firemní stránky

Profesní sociální síť LinkedIn se poslední dobou více zaměřuje na nástroje pro firemní stránky za účelem zlepšení komunikace se zaměstnanci. Vytváření a udržování firemní komunity je podle průzkumu sítě LinkedIn velmi důležité pro udržení stávajících a přilákání nových zaměstnanců. Firemní kultura má vliv i na to, jak zákazníci firmu vnímají a jak s ní komunikují.

Firemní novinky od LinkedIn
zdroj: LinkedIn

 

A jaké novinky LinkedIn přiravil?

  1. Notifikace zaměstnancům
    Správci firemních stránek nyní mohou upozornit zaměstnance na důležité příspěvky, což zaměstnancům usnadňuje interakci s obsahem nebo jeho sdílení ve své síti LinkedIn.
  2. Týmové okamžiky
    Tato funkce umožňuje správcům firemních stránek využívat vlastní formát obsahu vytvořený například pro přivítání nových členů týmu nebo pro ocenění vynikající práce.
  3. Úroveň dokončení stránky
    Nově byl přidán průvodce pro dokončení stránky, který má správcům firemních stránek pomoci s výběrem informací.

Signály ze sociálních sítí jsou jedním ze SEO faktorů a LinkedIn je vedle dominantního Facebooku jedním z důležitých hybatelů na tomto poli.

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit