SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Komentáře u článků

Komentáře u článků umístěné na webu, tedy nevyužívající třetích stran, mohou fungovat jako rozšíření obsahu a napomoci vám k lepším pozicím ve výsledcích vyhledávání. Zároveň je to i dobrý způsobu jak využít například Latent Semantic Indexing (LSI) keywords (synonyma a tématicky podobné výrazy), která se vám nepovedlo do článku napasovat.

Ne každý komentáře je pro vyhledávače čitelný. Komentáře zapisované do iframu (sociální sítě, Facebook) nejsou procházené.

Chcete najít tzv. nízkovsící ovoce i na Vašem webu? Test metody Keywod golden ratio aneb Umístění v TOP10 na Google do 39,5 hodiny.

Naopak oblíbený komentářový nástroj Disqus spolupracuje s Googlem a je dle jejich slov obsah crawlery procházen.

Nejčastější přínosy komentářů jsou:

  • Kvalitní diskuzí přes komentáře budujete důvěryhodnost
  • Získáte další obsah zdarma a možnost využít LSI keywords
  • Uživatelé stráví více času na stránce

Důležité je komentáře monitorovat, odstraňovat spamy a pokusy linkbuilderů o získání zpětného odkazu.

Autor faktoru: Jan Vanžura (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Střední
Typ SEO:
Obsahové (copywriteři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit