Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Používání Iframes

V minulosti nebyly vyhledávače vůbec schopny procházet obsah umístěný v iframes a ačkoli tento nedostatek do jisté míry překonali, tak stále představují překážku pro crawlovací roboty vyhledávačů.

Google se pokouší přiřadit obsah v iframe k mateřské stránce (kde je iframe umístěn), ale není zaručeno, že bude zpracován správně.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Odkazy z iframů

Zda-li se tzv. juice přenáší nebo ne, to je stále otázkou dohadů. Google nijak nepomáhá a John Mueller z Google odpovídá “jak kdy”.

Obecně lze říci, že používání textu v inframů lze doporučit jen u obsahu, který není pro vás prioritou dostat do SERPa.

Autor faktoru: Dalibor Jaroš (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Negativně
: Seznam
Negativně

Míra závažnosti: Střední
Typ SEO:
Technické (vývojáři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit