Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Komentářový spam

Komentářový spam je technika, která byla v dřívějších letech populární, ale s lepšími hodnotícími a vyhledávacími algoritmy vyhledávačů pomalu umírá. Pokud jste se setkali s komentářem, který vypadá pouze jako reklama nebo je to pouze odkaz, který nezapadá do kontextu, mohlo se jednat právě o komentářový spam. Teoretická penalizace pak hrozí oběma zúčastněným stranám a je dobré se od takových pokusů distancovat buď automatickým přidáním nofollow nebo ideálně moderováním komentářů.

Tipy jak předcházet komentářovému spamu:

  • Přidat CAPTCHA ověření před přidáním komentáře
  • Komentáře pouze pro uživatele s profilem
  • Manuální, automatická nebo komunitní moderace komentářů

Samotné komentáře mohou být však velmi užitečné a je přirozené, že z nich mohou vést přirozeně odkazy v rámci diskuze uživatelů.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Autor faktoru: Šimon Seďa (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Negativně
: Seznam
Negativně

Míra závažnosti: Střední
Typ SEO:
Obsahové (copywriteři)
Off-page (linkbuildeři)

Příklady z praxe

Příklad zahraničního spamu v komentářích na blog.cz, kde jsou komentáře při vložení automaticky schváleny.

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit