SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Klíčová slova v třídách atributů

V minulosti se objevovaly domněnky, že klíčové slovo u atributů „class“, „name“ nebo „id“ v zápisu HTML kódu může mít vliv na SEO, například <div id=“klíčové slovo„>. K této teorii došlo na základě toho, že roboti vyhledávačů procházejí HTML kód a snaží se díky obsahu pochopit o čem daná stránka je, takže by dávalo smysl do atributů klíčová slov skrýt.

Třídy atributů však mezi informace pro pochopení obsahu nepatří a naopak tím zbytečně prodlužuje HTML kód. Čím delší a objemnější je html kód a související CSS soubory, tím objemnější je stránka a tím déle se načítá. Rychlost webu hodnotící faktor je a nemá tudíž smysl snažit se vkládat do CLASSes, NAMEs, a IDs klíčová slova. Ty je vhodné zakomponovat například do titulků, nadpisů případně meta descriptionu.

Chcete najít tzv. nízkovsící ovoce i na Vašem webu? Test metody Keywod golden ratio aneb Umístění v TOP10 na Google do 39,5 hodiny.

Autor textu: Honza Vanžura & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Bez vlivu
: Seznam
Bez vlivu

Míra závažnosti: Nízká
Typ SEO:
Technické (vývojáři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit