S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

10. lekce – Co určitě nedělejte

V předchozích 9 lekcích jste se dozvěděli „co má Google rád“. Určitě to není recept na zaručený úspěch, ale pokud se budete držet informací, které jste se dozvěděli, jsme přesvědčení, že to vašemu webu pomůže.

Nyní je potřeba si říct co Google rozhodně rád nemá.

Pokud se chcete vyhnout problémům, vyhněte se následujícím praktikám:

  • zapojování do link schemes,
  • tvorba stránek s málo nebo žádným originálním obsahem,
  • maskování  (dvojí obsah, jeden pro uživatele a druhý, často přeplněný klíčový slovy pro roboty),
  • skryté odkazy a texty,
  • automaticky generovaný obsah,
  • skrytá přesměrování,
  • doorway pages (optimalizovaná vstupní stránka určená pouze pro vyhledávače, následně proběhne přesměrování na stránku určenou pro uživatele),
  • scraping (stránky vytvořené pomocí automatických metod),
  • zneužívání rich snippers markup,
  • partnerství se stránkami bez přidané hodnoty,
  • nahrávání stránek s nerelevantními a přehuštěnými klíčovými slovy,
  • hosting stránek s viry, trojany, a podobně,
  • badware.

Takzvané „black hat“ SEO techniky sice mohou pomoci k rychlému získání předních pozic, nic méně nemají dlouhého trvání. Po odhalení jsou pak dotčené weby penalizovány, nebo úplně vyřazeny z indexu. Proto se těchto metod rozhodně vyvarujte.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Stačí se registrovat a nechat nám telefon. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měcí vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci ukázku ZDARMA >>

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit