S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

1. lekce – Pište titulky a popisky chytře

Jako vždy je obsah králem a o krále se musíte dobře starat. Je důležité dávat pozor nejen na obsah stránky, ale také na nadpisy, URL, úryvky … zde jsou ty nejdůležitější věci, které vám pomohou optimalizovat váš obsah Titulky Co je titulek? Titulek je součástí zdrojového kódu v hlavičce stránky zobrazující se jako odkaz na… Detail článku »

2. lekce – Neschovávejte důležitý obsah před vyhledávači

Vždy, když na svém webu sdělujete podstatnou informaci jako jsou názvy/jména, obsah, odkazy … využijte text! Neschovávejte před vyhledávači důležité informace do obrázků – mějte na paměti, že vyhledávač prochází váš zdrojový kód a tudíž je pro něj text v obrázku nedostupný.   Pokud na svém webu i tak chcete zobrazit určité informace prostřednictvím obrázku,… Detail článku »

3. lekce – Využívejte strukturovaná data

Strukturovaná data umožňují obsah stránky „strukturovat„, například definovat že daný text je název produktu, jméno, nebo třeba datum události. Po implementaci strukturovaných dat se pak na vyhledávací dotaz „koncert praha“  mohou zobrazit takovéto rozšířené výsledky: Strukturovaná data jsou součástí zdrojového kódu a dají se označit různými způsoby. Co všechno lze strukturovanými daty označit naleznete na… Detail článku »

4. lekce – Věnujte pozornost číslům: 404, 301, 302

Co vlastně je chyba 404? Je to stavový kód ze skupiny klientských chyb, vracený serverem v případě, že požadovaný soubor nebyl nalezen. Detailnější informace naleznete na Wikipedii. Jak řešit „not found“? Ne zřídka se stane, že návštěvník narazí na stránku která už neexistuje. Stát se to může z mnoha důvodů jako špatný odkaz apod. Nápadité zpracování stránky, která informuje… Detail článku »

5. lekce – Používejte mix správných klíčových slov a frází

Obsah má za cíl informovat, pobavit a uspokojit co nejvíce lidských smyslů. Můžeme pozorovat soupeřící blogy, stránky, eshopy … . Nejdůležitější je vědět co vaši návštěvníci chtějí a to jim také nabídnout. Jak na obsah webu? Google doporučuje vytvořit silný a efektivní mix klíčových slov, který nechá vaše konkurenty daleko za vámi a váš web… Detail článku »

6. lekce – Zaměřte se na rychlost

Rychlost v mobilním vyhledávání  = AMP Co je AMP? Accelerated Mobile Pages, jedná se o formát od Google, který umožňuje rychlé načtení stránek v mobilních zařízeních i při pomalém připojení. Detailnější popis AMP, společně s návodem k implementaci a validaci naleznete na blogu sunitka.cz   Proč se soustředit na AMP? Studije od DoubleClick přinesla analýzu více než… Detail článku »

7. lekce – Optimalizujte svou stránku pro

Mobily, obrázky, answer boxy a optimalizujte i svou stránku na Twitteru   Optimalizace pro mobilní zařízení Smartphony už má skoro každý a mobilní vyhledávání je častější než to desktopové, proto se říká „mobile-first“ design. Pravda je trošku jinde. Je důležité mít své stránky designově mobile-friendly, protože z mobilů přichází více a více uživatelů, ale neměli… Detail článku »

8. lekce – Kontrolujte interní odkazy

Interní odkaz je takový, který odkazuje v rámci vašeho webu z jedné stránky na jinou. Interní odkazy jsou velmi důležité, protože usnadňují jak vyhledávačům tak především uživatelům orientaci na webu. Chceme-li aby uživatelé zůstávali na našem webu, vraceli se a prováděli konverze musíme jim umožnit snadný a rychlý průchod k tomu k čemu chtějí. I… Detail článku »

9. lekce – Přejděte na HTTPS

Uživatelé chtějí a očekávání bezpečné prostředí. Vy jako provozovatelé webů jste zodpovědní za ochranu dat svých zákazníků. To je hlavní důvod proč HTTPS. Pokud pro vás toto nebyl dostatečně pádný důvod, určitě vás přesvědčí postoj Googlu k webům bez zabezpečení. Google už od roku 2014 považuje HTTPS za hodnotící kriterium, protože bezpečnost je jeho prioritou…. Detail článku »

10. lekce – Co určitě nedělejte

V předchozích 9 lekcích jste se dozvěděli „co má Google rád“. Určitě to není recept na zaručený úspěch, ale pokud se budete držet informací, které jste se dozvěděli, jsme přesvědčení, že to vašemu webu pomůže. Nyní je potřeba si říct co Google rozhodně rád nemá. Pokud se chcete vyhnout problémům, vyhněte se následujícím praktikám: zapojování… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit