S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Máte větší Market share než konkurence?

Rozhodnete se pro svůj web řešit SEO. První věc, kterou byste měli udělat ideálně ještě před spuštěním webu je analýza klíčových slov. Nejlepší článek k tématu napsal před pár lety Marek Prokop „Jak se dělá a k čemu slouží klasifikační analýza klíčových slov„. Pokračujete vytvořením struktury webu, obsahovou strategií, linkbuildingem a dalšími kroky, které vám… Detail článku »

Znáte všechny konkurenty? Sledujte jich více!

Konkurenci lze v Collabimu sledovat delší dobu. První data o konkurenci byla v Site finderu a poté vznikla přehledná samostatná sekce. Sledování konkurence jsme vylepšili. Pojďme si ukázat co je nového. Sledujte konkurenty, které ještě neznáte Do sekce Konkurence jsme přidali stránku „Navrhovaní konkurenti„, která zobrazí seznam všech vašich konkurentů ve výsledcích vyhledávání. Na obrázku… Detail článku »

Pohodlnější práce s konkurencí a reporty pomocí štítků

Štítky v Collabimu můžete znát hlavně ze sekce s klíčovými slovy, kde nedávno nahradili skupiny. Nyní nově můžete se štítky pracovat i na dalších místech. Jsou to reporty a sledování konkurence. Skupina slov ve sledování konkurence Zajímá vás umístění konkurentů ve výsledcích vyhledávání na určitou skupinu slov? Zobrazte si ve sledování konkurence třeba jen slova… Detail článku »

Exportujte nově konkurenci a analýzu webu do CSV

Na vyžádání jsme nabízeli možnost výpisu všech dat na jednu stránku. Nyní lze data z Collabimu ze sekce Konkurence a Stránky exportovat do CSV souboru! Export zvládne každý V dolní části příslušné sekce přibylo tlačítko Exportovat. Po jeho stisknutí neprovádíte žádné další nastavení, vyexportuje se vám vše. Za pár minut čekejte e-mail s odkazem, kde… Detail článku »

Nové sledování konkurence

Collabim má již déle než měsíc novou sekci pro lepší sledování vašich konkurentů ve vyhledávačích: Možnosti špehování konkurentů V tabulce můžete sledovat pozice zadaných konkurenčních webů. Zelená barva písma znamená, že konkurent má horší pozici než váš web, červená označuje lepší pozici. U každého konkurenta vidíte graf s aktuálním rozložením pozic, tedy kolik jeho klíčových slov se… Detail článku »

Špehujte konkurenci ve vyhledávačích

Chcete vědět, jak se ve vyhledávačích daří vaší konkurenci? Článek vám pomůže odpovědět na následující otázky: Jaká je známost vaší značky v porovnání s konkurencí? Na která klíčová slova se konkurence soustředí? Z jakých webů a jaké odkazy získávají? Kolik odkazů již získali? Při srovnání budu používat e-shopy eod.cz, nakupka.cz, mall.cz a elektro-kuchyne.cz. Známost značky… Detail článku »

Sledujeme konkurenci s MajesticSEO, díl 1.

Dnešní článek naváže na dvoudílný seriál o SEO nástroji MajesticSEO, který jsem psal ještě jako zaměstnanec H1.cz. V předchozích článcích jsem se věnoval jednodušším bezplatným nástrojům. Na příkladu webu Letuska.cz dnes začnu popisovat zajímavější, i když placené funkce MajesticSEO. Příprava Pro testování je potřeba objednat některý z placených tarifů MajesticSEO. Zpočátku stačí tarif Bronze, který… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit