Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Svatý grál v SEO

Vyhledávače neustále aktualizují své hodnoticí algoritmy. V roce 2018 udělal Google 3 234 úprav svého algoritmu.

V průměru to je 9 úprav denně. Je to 8x častěji, než to bylo v roce 2009.Většina těchto úprav je malých a neznatelných pro vyhledávající i správce stránek.

Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>

Přibližně 4x ročně vydává Google velký update (tzv. Core Update), který může ovlivnit větší množství výsledků vyhledávání. Poslední velká aktualizace byla pojmenována Bert Update a měla to být největší změna za posledních 5 let.

Chcete mít přehled o updatech Googlu?

Sledovat můžete tyto zdroje:
Moz – Google Algorithm Update History. Moz – SEO Software for Smarter Marketing [online]. Copyright © Moz, Inc. All rights reserved. [cit. 21.03.2020]. Dostupné z: https://moz.com/google-algorithm-change

The Ultimate Google Algorithm Updates Guide 2019 – From Day Zero in 18,000 Words | MediaSkyscraper. MediaSkyscraper: Be Seen. Be Heard. [online]. Copyright © 2019 [cit. 21.03.2020]. Dostupné z:
https://mediaskyscraper.com/ultimate-google-updates-guide

Google Search Algorithm Updates : Search Engine Roundtable. Search Engine Roundtable ::: The Pulse Of The Search Marketing Community [online]. Copyright © 1994 [cit. 21.03.2020]. Dostupné z: https://www.seroundtable.com/category/google-updates

Google Algorithm Updates & Changes: A Complete History. Search Engine Journal – SEO, Search Marketing News and Tutorials [online]. Dostupné z: https://www.searchenginejournal.com/google-
algorithm-history/

Google SEO News: Google Algorithm Updates | Search Engine Land. Search Engine Land – News On Search Engines, Search Engine Optimization (SEO) & Search Engine Marketing (SEM) [online]. Copyright © 2020 Third Door Media, Inc. All rights reserved. [cit.21.03.2020]. Dostupné z: https://searchengineland.com/library/google/google-algorithm-
updates

Změny ve vyhledávačích – SEO Akademie Collabim. Nejpoužívanější SEO nástroj v ČR | Collabim [online]. Copyright © 2018 [cit.01.06.2020]. Dostupné z: https://www.collabim.cz/akademie/zmeny-
ve-vyhledavacich/

 

Co z toho plyne?

Nehledejte zkratky. Nesnažte se vyzrát nad vyhledávacím algoritmem. Nebude to fungovat, zcela jistě ne v dlouhodobém horizontu.

Nesnažte se hledat Svatý grál v hodnoticích faktorech, nikam to nepovede.

Upravujte (optimalizujte) stránky tak, aby byly lepšími pro uživatele a tím i pro vyhledávače. Vyhledávačům usnadněte procházení (Crawling) a indexaci. Předkládejte jim kvalitní titulky, popisky, obsah. Zjednodušte vyhledávačům objevování nových stránek díky kvalitnímu internímu prolinkování a sitemapám.

Uživatelům přinášejte hodnotný, přehledný a užitečný obsah.
Uživatelům vracejte relevantní obsah na vstupních stránkách, které odpovídají jejich vyhledávacím frázím.

KVALITA a KVANTITA organické návštěvnosti

KVANTITA organické návštěvnosti

Z pohledu námi sledovaných cílů pro nás mají návštěvníci různou hodnotu. Budeme-li v anglicky mluvící zemi sadaři prodávající jablka, návštěvník hledající produkty značky Apple pro nás nemusí mít žádnou hodnotu.

Naším cílem je, abychom na stránky přiváděli relevantní návštěvnost. Jedná se o návštěvníky, kteří se nacházejí v některé z nákupních fází produktů, které jsou předmětem našeho prodeje.

Tyto nákupní fáze se nazývají SEE / THINK / DO / CARE a věnovat se jim budeme v samostatné kapitole.

Naším cílem není oslovovat pouze hledající, kteří chtějí realizovat objednávku.
Chceme zákazníka oslovit již od prvotní fáze nákupního procesu, kdy se zákazník snaží získat informace, které mu za nějaký čas poslouží jako opora při nákupním rozhodnutí.  Například v Miowebu na to mají vytvořený modul Cesta zákazníka.

KVANTITA organické návštěvnosti

Kvantitou rozumíme množství organické návštěvnosti, kterou jsme na naše stránky schopni přivést z vyhledávačů.
Co se týče kvantity, budeme se zaměřovat především na kompletní pokrytí všech důležitých a vyhledávaných frází, které jsou relevantní pro naše e-shopy.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit