S-rank byl jeden z hodnotících faktorů webů z dřívějších dob. Byla to “hodnota” popularity, kterou přiděluje algoritmus pro ohodnocení webových stránek a má vliv na pořadí ve výsledcích vyhledávání. Tato metoda hodnocení stránek vznikla ve společnosti Seznam.cz a má svého předchůdce v rámci hodnoty PageRank tvořící základ vyhledávače Google.
Hodnota S-ranku byla v rozmezí 0-10. Její hodnotu bylo možné zjistit pomocí různých nástrojů jako je například Seznam Lištička. Hlavním účelem hodnoty ukazatele S-rank bylo poskytnutí informace o důvěryhodnosti a hodnotě prohlíženého webu.
Seznam.cz nyní na svém blogu oficiálně potvrdil, že v březnu zrušil S-rank faktor, protože jeho hodnota měla malou vypovídající hodnotu v kvalitě webu.
Více pro PageRank a S-rank se dočtete v článku Google Page Rank a S-rank z hlediska SEO.
Zdroj:
https://napoveda.seznam.cz/cz/fulltext-hledani-v-internetu/s-rank-faq/ (článek již není dostupný)
https://cs.wikipedia.org/wiki/S-rank