SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google změnil zobrazení podstránek

Jak jistě víme, Google stále testuje různé zobrazování výsledků a zkouší, které věci budou více fungovat. Nyní se objevila další novinka. A to jak v organickém, tak placeném vyhledávání.

Novinka se týká zobrazování podstránek, které si v placeném vyhledávání můžete nastavit. V organickém si je Google může vybírat sám.

Na tento odkaz NEklikejte, pokud chcete s Vaší konkurencí hrát v SEO fair play.

Standardní zobrazení vypadá takto u organického vyhledávání:

A v placeném vyhledávání:

Nové organické vyhledávání má tento vzhled:

A placené:

Nové výsledky vyhledávání na první pohled jistě více zaujmou díky orámování a myslím, že mají i větší šanci na proklik (CTR) odkazu na web.

Jak se zobrazují výsledky Vám a který z nich Vám přijde více konverzní?

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit