Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google změnil zobrazení podstránek

Jak jistě víme, Google stále testuje různé zobrazování výsledků a zkouší, které věci budou více fungovat. Nyní se objevila další novinka. A to jak v organickém, tak placeném vyhledávání.

Novinka se týká zobrazování podstránek, které si v placeném vyhledávání můžete nastavit. V organickém si je Google může vybírat sám.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Standardní zobrazení vypadá takto u organického vyhledávání:

A v placeném vyhledávání:

Nové organické vyhledávání má tento vzhled:

A placené:

Nové výsledky vyhledávání na první pohled jistě více zaujmou díky orámování a myslím, že mají i větší šanci na proklik (CTR) odkazu na web.

Jak se zobrazují výsledky Vám a který z nich Vám přijde více konverzní?

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit