Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google vyvrátil další mýtus při hodnocení stránek

Celkem často můžete na různých SEO fórech narazit na informace, že Google vás při hodnocení stránek může penalizovat z důvodu odkazovaní na http a další podobné mýty. Další z nich je ten, že Google sleduje data z Google Analytics při hodnocení vašeho webu a umístění ve vyhledávání posuzuje podle míry opuštění webu (bounce rate). Nedávno měl opět jeden z hlavních můžů Googlu, John Mueller svůj pravidelný webmaster hangout, což jsou takové otázky a odpovědi přímo z Googlu. Jedna z otázek se týkala právě bounce rate.

John odpověděl, že vysoký bounce rate je samozřejmě špatné znamení, ale Google ho do svého algoritmu nezařazuje. Tuto odpověď už zveřejnil v roce 2008, od té doby se ovšem různou šeptandou tak změnila, že není na škodu jí zopakovat.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Na záznam Webmaster hangoutu s Johnem Muellerem a dalšími, se můžete podívat níže.

 

Zdroj: https://www.seroundtable.com/google-analytics-bounce-rates-for-ranking-29622.html

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit