SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google Ads & Sklik

Google Ads (dříve AdWords) a od Seznamu Sklik jsou reklamní systémy, které slouží pro nastavení a zobrazovaní reklamy ve výsledcích vyhledávání a partnerských webech.

Ukázka PPC ve výsledcích vyhledávání (Zdroj: Co je PPC?)

Placené výsledky vyhledávání jsou graficky odlišeny od neplacených a často jsou umístěny na začátku a na konci stránky v SERPu. Oba vyhledávače se distancují od jakékoliv souvislosti mezi používáním jejich reklamních systémů a umístěním v organických výsledcích vyhledávání.

Chcete najít tzv. nízkovsící ovoce i na Vašem webu? Test metody Keywod golden ratio aneb Umístění v TOP10 na Google do 39,5 hodiny.

Tedy inzerce v Google Ads a Sklik nemá přímý vliv na pozice neplacených výsledků vyhledávání (SEO), ale naopak lze říct, že zápis do katalogů na Firmy.cz od Seznamu a Moje Firma (GMB) od Google, které se používají i pro placené reklamy mají na pozice mírný pozitivní vliv.

Autor textu: Honza Vanžura & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Bez vlivu
: Seznam
Bez vlivu

Míra závažnosti: Nízká
Typ SEO:
Off-page (linkbuildeři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit