S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google AI Search: Obsah a hodnotící faktory pro vyhledávání

Rogger Montti ve svém článku na Search Engine Journal zmiňuje, že hodnotící faktory pro SEO se vyvíjí rychleji než SEO odvětví (zaplaťpánbůh, dává to konkurenční výhodu firmám co nechtějí s dinosaury).

V současnosti se nacházíme v éře Google AI Search (pokud jako já zatím nevíte co je AI, doporučuji článek na wiki), kdy AI zodpovídá 30% vyhledávacích dotazů. Pro algoritmus nehrají důležitou roli odkazy. Dá se o něm v podstatě říci, že splňuje dvě funkce:
1) precizně porozumět tomu, co má uživatel opravdu na mysli
2) najít webovou stránku, která důkladně zodpoví skutečnou otázku v rámci vyhledávaného dotazu

AI se chová jako skutečný člověk, nepočítá kolikrát se klíčové slovo zobrazí na dané stránce, ani nehledá synonyma. Hledá takovou odpověď, která vyřeší problém.

V této souvilosti nelze opomenout ani vzrůstající trend „obrázkového SEO“, o kterém jsme již v minulosti psali na téma optimalizace obrázků.

 

 

 

 

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit