S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google doporučuje: Používejte jednotné URL pro všechen sezónní obsah

Jak pracovat se sezónním obsahem, když je již po sezóně? Úplně stejně se ptal jeden z účastníků nedávného Google webmaster hangoutu.

Špatně pracovat se sezónním obsahem může v důsledku znamenat problémy s hodnocením a indexací.

John Mueller z Google nabízí dvě rady:

  1. Publikovat sezónní obsah jen po rozumně dlouhý čas, aby Google mohl považovat obsah za relevantní a důležitý
  2. Používat jednotné URL pro všechen sezónní obsah. Jen podle roční doby je třeba vyměnit vánoční obsah za velikonoční apod. Nedoporučuje se ale měnit obsah jedné URL příliš často. A už vůbec ne každý den:-)

Celý článek najdete zde.

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit