Jak pracovat se sezónním obsahem, když je již po sezóně? Úplně stejně se ptal jeden z účastníků nedávného Google webmaster hangoutu.
Špatně pracovat se sezónním obsahem může v důsledku znamenat problémy s hodnocením a indexací.
John Mueller z Google nabízí dvě rady:
- Publikovat sezónní obsah jen po rozumně dlouhý čas, aby Google mohl považovat obsah za relevantní a důležitý
- Používat jednotné URL pro všechen sezónní obsah. Jen podle roční doby je třeba vyměnit vánoční obsah za velikonoční apod. Nedoporučuje se ale měnit obsah jedné URL příliš často. A už vůbec ne každý den:-)
Celý článek najdete zde.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Je to pár dní, co jsme informovali ohledně poslední aktualizace algoritmu jádra vyhledávače. K té došlo 2. listopadu 2023. Google v posledních pár měsících...
Detail článku »
Pomalu se blíží konec roku a Google opět vydává nový Core update. Aktualizace byla ohlášena 2. listopadu 2023. Google tak navazuje na předešlou aktualizaci...
Detail článku »
První polovina roku 2023 byla z hlediska aktualizací poměrně slabá. Google vydal jen několik málo updatů, alespoň ve srovnání s rokem 2022. Společnost se...
Detail článku »
Po rozsáhlé aktualizaci jádra vyhledávače neuběhl ani měsíc a Google vydává další update – nyní se po dlouhé době zaměřil na systémy pro detekci...
Detail článku »
Google se na nějaký čas odmlčel, aby se na konci sprna vrátil s novou rozsáhlou aktualizací jádra algoritmu. Tento rok se jedná o druhou...
Detail článku »