Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google Action – hlasové vyhledávání jako další možnost zlepšení SEO

Hlasové vyhledávání je sice v České republice ještě v plenkách. V zahraničí, je ale díky domácím asistentům hojně používáno a dá se očekávat, že procento uživatelů bude stále stoupat. A to nejen v USA. Nedávno Google oznámil, že uvolňuje tzv. Google Action pro širší okruh uživatelů. Ti tak mohou vytvářet “akce” bez větší technických znalostí. 

Pro obchodníky může být Google Action skvělým způsobem, jak vylepšit SEO strategii a budovat organický dosah.

Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>

Co je vlastně Google Action?

Aplikace je stavěná pro Google asistenta, který je dnes prakticky v každém chytrém telefonu, počítač, hodinkách a nově i v domácích asistentech. Hlasové vyhledávání se dá aktivovat příkazem “OK Google”

Google a Schémata

Schéma je typ mikrodat, který Googlu poskytuje více informací o obsahu stránky. Pokud přidáte na své stránky tyto schémata, vytvoří se vylepšení popis (rich result), který se objeví na hlavní stránce Googlu. Tyto vylepšené popisy zahrnují tlačítka rezervovat, kontaktní informace a tak dále.

Díky přidání schémat do Google Action mohou tvůrci obsahu na webových stránkách vytvářet akce bez znalosti Konzole Google. Google automaticky vygeneruje akci, když uživatelé přidají příslušná schémata k určitým webovým stránkám. 

Pro koho je Google Action užitečné?

Podle společnosti Google pro jakýkoliv web, který obsahuje seznam otázek a odpovědí na kterékoliv téma. Výhodou je, že lze pokrýt hromadu vyhledávacích dotazů a umístit se na tzv. nulové pozici. 

Stejně jako u klasického vyhledávání. Pro nulovou pozici je nutné, aby vyhledávací dotazy přesně odpovídaly obsahu webu

Vyzkoušeli jste už na svém webu nastavit schémata pro hlasové vyhledávání? 

 

Zdroj a více informací: https://searchengineland.com/how-to-use-schema-to-create-a-google-action-325753

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit