S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google testuje reklamy v Google Assistant

Jak se již ukázalo, Google začíná testovat reklamy v Google Assistant, který více a více lidí začíná používat pro hlasové vyhledávání.

Upozornil na to na twitteru Gennaro Cuofano který vyhledával MBA program v Itálii, pomocí hlasové vyhledávání v Google Assistant.)

Proč je tato informace důležitá?

  • Protože Google Assistant je více a více používaný nástroj, který již minulý měsíc dosáhl pokrytí již na 1 miliardě přístrojích.
  • Předpokládejme, že Google by se finálně rozhodl do svého Asistenta vložit placené reklamy. V tomto případě je nepravděpodobné, že by Google vložil zde nějaké větší množství reklam, kvůli dobrému zážitku uživatele. V tom případě můžeme u reklam, které by se dostali na první pozice očekávat větší CTR, protože budou téměř bez konkurence.

 

Pokud tedy by se Google finálně rozhodl pro umístění reklam do Google Assistant, může to znamenat obrovskou příležitost z hlediska PPC marketingu, ale bohužel SEO opět ostrouhá, protože bude zase trohu těžší se dostat k organickým (neplaceným) výsledkům 😀

 

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit