S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google testuje sledování zásilek v SERPu

Není novinkou, že se Google snaží o to, aby poskytl uživatelům vše podstatné, aniž by museli opustit stránku vyhledávání. Přímo na Googlu můžete zjistit číslo firmy, sídlo, produkty nebo služby které prodává. Nyní ale Google přináší další vylepšení SERPu a to je sledování zásilky. Momentálně běží v režimu testování, každopádně funkčnost je taková, že do vyhledávače zadáte název doručovací společnosti a číslo balíku. Následně se zobrazí widget informace o převzetí, stavu a datu doručení balíku.

Google oslovil největší doručovatele jako jsou FedEx, DHL, DPD a další. 

Vzhledem k tomu, že toto vylepšení může způsobit velký odliv uživatelů ze stránek doručovacích společností, je přihlášení do tohoto programu dobrovolné. Nemusíme se tedy nakonec dočkat všech doručovacích společností. 

Bude proto zajímavé sledovat, kolik firem se vzdá velkého množství návštěvnosti na svých webech pro pohodlí klientů, kteří důležité informace o jejich zásilace získají přímo v SERPu. 

Zdroj: https://www.searchenginejournal.com/google-is-working-on-adding-package-tracking-to-search-results/

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit