Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Microsites

Mikrostránky, satelitní stránky (anligcky microsites) jsou podpůrné stránky postavené pro velmi specifický účel například propagaci nové řady, značky, produktu nebo akce. Mikrostránky zpravidla mají méně textového obsahu a jejich hlavním smyslem je zaujmout návštěvníka a nalákat ho na mateřskou doménu.

Historicky měla většina webů a speciálně e-shopů desítky mikrostránek jejichž účelem bylo zacílení na konkrétní klíčové slovo a prolinkování z mikrostránky na mateřskou s cílem vylepšení pozic z výsledků vyhledávání. Obsah obvykle nebyl příliš kvalitní a tak se z mikrostránek stávaly privátní linkfarmy, které update Googlu (Panda) degradoval až penalizoval.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

V současnosti lze microsites doporučit tehdy, když předmět dané stránky by byl natolik exklusivní, že by nezapadal do mateřského webu, ať už z důvodu designu či v rámci obchodně / marketingové strategie. Masové využívání microsites za účelem vylepšení pozic z výsledků vyhledávání je minimálně diskutabilní.

Autor faktoru: Jan Vanžura (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Nízká
Typ SEO:
Off-page (linkbuildeři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit