Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Brandové dotazy a citace

Brandové dotazy / fráze jsou takové dotazy, které se týkají názvu vaší společnosti (např. “collabim”) a ideálně jsou spojeny v kombinaci s jiným klíčovým slovem (např. “collabim seo faktory”). Nanveet Panda’s patent “site quality score” popisuje scénář, ve kterém kombinace dotazů klíčového slova a určité značky / domény pomáhá k lepšímu skóre kvality celé domény. Teoreticky by se dalo říci, že čím častěji budou konkrétní dotazy lidi spojovat s vaší doménou / brandem, tím snadněji se dostanete na lepší pozice pro non-brandové dotazy. Protože by však šlo snadno manipulovat s výsledky, je třeba brát tento faktor jen jako podpůrný.

Své dělá i patent Googlu z roku 2014, který zjednodušeně říká, že hodnotí zmínky o doméně, které nemusí nutně fungovat jako odkaz. Abych citoval Lukáše Pítru: Implikovaný odkaz je součástí „hodnocení stránky“ obdobně, jako klasický hypertextový odkaz. Zjevně však s nižší vahou.

Je pro vás SEO zatím velká neznámá a chcete se dozvědět, co to obnáší? Vydali jsme knihu, která obsahuje všechny základní informace a postupy, které pro SEO budete potřebovat. V knize najdete vysvětlení základních SEO pojmů, metody pro optimalizaci nebo třeba i to, jak SEO vyhodnocovat. Chci knihu Základy SEO: Jasně a stručně >>

Pro linkbuilding je tak vhodné počítat i s klasickým PR článkem, který nemusí mít nutně prolinkování na zmiňovaný web a není na škodu budovat vše: kocitace, zmínky i aktivní odkazy.

Autor textu: David Haták & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Střední
Typ SEO:
Off-page (linkbuildeři)

Příklady z praxe

Pro našeho klienta Mariánské Lázně jsme vymysleli v rámci kampaně krátký a jednoduchý slogan ,,Marianky jsou super’’, který se převážně používal v příspěvcích na sociálních sítích s hashtagem #mariankyjsousuper. V průběhu kampaně začal Google při vyhledávání “mariánky” našeptávat “mariánky jsou super”.

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit