Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Cílení zpětných odkazů

Správným zacílením zpětného odkazu se přenáší část hodnoty z odkazující stránky na odkazovanou stránku (link juice). Samotné získávání zpětných odkazů patří mezi jedny z nejdůležitějších faktorů a mělo by docházet k přirozenému poměru odkazů vedoucí na homepage k odkazům vedoucím na na různé podstránky (kategorie, produkty, články atd.).

Obsah odkazující stránky by měl tématicky navazovat na odkazovanou stránku (jedním z hodnotících faktorů je i text obklopující zpětný odkaz), a proto se liší hodnota každého odkazu s ohledem na kvalitu domény, odkazující stránky, umístění odkazu a anchor textu.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Je třeba si pamatovat, že získávání zpětných odkazů by mělo vypadat přirozeně, proto je vhodné najít kompromis mezi účelovým posilováním určitě vstupní stránky a přirozeností.

Autor textu: Honza Vanžura & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Střední
Typ SEO:
Off-page (linkbuildeři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit