Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Text okolo zpětného odkazu

Zpětné odkazy vedoucí na naše webové stránky Google vyhodnocuje velmi podrobně a přikládá jim v hodnocení stránek velkou váhu. Pokud kontext stránky kolem odkazu souvisí s obsahem stránky, je takový odkaz vyhodnocen lépe. Ze zpětných odkazů, které nejsou umístěny v dostatečném kontextu, lze získat menší zvýhodnění pro umístění ve výsledcích vyhledávání.

Určité množství osamocených odkazů je přirozené (např. v patičce stránky) a souvisí s informační architekturou webu, ale pokud je na stránce bez dostatečného kontextu mnoho zpětných odkazů, může to být vyhodnoceno jako nekalá praktika (např. odkazové farmy).

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Vhodná strategie pro získání relevantních zpětných odkazů je vytvářet obsah, na který budou chtít ostatní odkazovat.

Autor faktoru: Jan Vanžura (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Střední
Typ SEO:
Off-page (linkbuildeři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit