SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Text okolo zpětného odkazu

Zpětné odkazy vedoucí na naše webové stránky Google vyhodnocuje velmi podrobně a přikládá jim v hodnocení stránek velkou váhu. Pokud kontext stránky kolem odkazu souvisí s obsahem stránky, je takový odkaz vyhodnocen lépe. Ze zpětných odkazů, které nejsou umístěny v dostatečném kontextu, lze získat menší zvýhodnění pro umístění ve výsledcích vyhledávání.

Určité množství osamocených odkazů je přirozené (např. v patičce stránky) a souvisí s informační architekturou webu, ale pokud je na stránce bez dostatečného kontextu mnoho zpětných odkazů, může to být vyhodnoceno jako nekalá praktika (např. odkazové farmy).

Na tento odkaz NEklikejte, pokud chcete s Vaší konkurencí hrát v SEO fair play.

Vhodná strategie pro získání relevantních zpětných odkazů je vytvářet obsah, na který budou chtít ostatní odkazovat.

Autor faktoru: Jan Vanžura (Collabim) & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Pozitivně
: Seznam
Pozitivně

Míra závažnosti: Střední
Typ SEO:
Off-page (linkbuildeři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit