SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

AdSense, Sklik Partner

AdSense je služba Googlu ke zprostředkování reklamy a je určena majitelům a provozovatelům webových stránek. Google AdSense vyhodnocuje, které reklamy z reklamního systému Google Ads je vhodné umístit na webových stránkách. Za proklik na reklamu dostávají majitelé či provozovatelé webů provize.

Objevují se spekulace, že použití Google AdSense vede k lepším pozicím ve výsledcích vyhledávání. Tato domněnka byla Googlem striktně zamítnuta a nikdy nebyla jasně prokázána spojitost mezi používáním reklamního systému AdSense a umístěním ve výsledcích vyhledávání. Podobný přístup lze očekávat i u alternativy od Seznamu (Sklik Partner).

Na tento odkaz NEklikejte, pokud chcete s Vaší konkurencí hrát v SEO fair play.

Pokud si přivyděláváte poskytováním reklamních ploch na webových stránkách, mějte na paměti, že příliš velké množství reklam na stránce snižuje uživatelský zážitek, což může vést k rychlejšímu opuštění stránky a tím i k horším pozicím ve výsledcích vyhledávání.

Autor textu: Honza Vanžura & Tomáš Zahálka (SEO konzultant)

Které vyhledávače tento faktor ovlivňuje?

: Google
Bez vlivu
: Seznam
Bez vlivu

Míra závažnosti: Nízká
Typ SEO:
Obsahové (copywriteři)

Příklady z praxe

Přidat příklad z praxe

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit