Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Zapište své firemní údaje ve službě Google

Vzhled a dosah vašich oficiálních webových stránek, stejně jako jejich zobrazení ve výsledcích vyhledávání můžete zlepšit tím, že si založíte firemní profil na Googlu. Uživatelé tak snáze rozpoznají vaše oficiální stránky a při vyhledávání se snáze dostanou k vámi poskytovaným informacím.

Google nabízí řadu způsobů, jak vám pomoci poskytnout klíčové údaje o firmě tak, aby se uživatelům zobrazovaly ve výsledcích vyhledávání. Tato příručka popisuje, jak zpřístupnit informace o poloze, oficiálních stránkách a obsahu vašeho podniku pro výsledky vyhledávání, znalostní panel Google a Mapy Google.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Přihlaste svůj místní podnik

Spravujte zobrazení své firmy v Mapách Google a ve vyhledávání Google tím, že si založíte firemní profil. Jakmile budete ověřeni jako vlastník záznamu, můžete zadat nebo upravit svou adresu, kontaktní informace, typ podniku a fotografie. Díky tomu se informace o vaší místní firmě zobrazí v Mapách Google a na panelu znalostí Google.

Zaregistrujte své webové stránky do služby Search Console

Prvním krokem při vytváření oficiální prezentace vašeho webu je ověření vlastnictví webu v Google Search Console. Tento proces ověří vlastníky a provozovatele webu. Po ověření webu můžete pomocí služby Search Console pochopit a sledovat, jak Google zobrazuje informace o vašem webu.

Aktualizace znalostního panelu webu Google

Algoritmy Google vyhledávají informace, jako je název vašeho webu, kontaktní informace společnosti a profily na sociálních sítích, které jsou veřejně dostupné na webu. Můžete aktualizovat nebo poskytnout více informací o svém webu, abyste získali širší dosah a uznání ve výsledcích vyhledávání. Pokud jste ověřeni jako oficiální zástupce, můžete aktualizovat svůj panel znalostí Google a přepsat tak informace, které Google vyhledává automaticky.

Přidání strukturovaných dat

Vyhledávač Google se snaží porozumět obsahu stránky. Můžete mu pomoci tím, že společnosti Google poskytnete více informací o významu stránky tím, že na stránku vložíte strukturovaná data. Strukturovaná data jsou standardizovaný formát pro poskytování informací o stránce a klasifikaci obsahu stránky. Další informace o strukturovaných datech.

Zde jsou některé funkce strukturovaných dat, které mohou využívat všechny webové stránky:

  • Logo webu: Můžete určit, který obrázek má Google použít jako pro logo vaší organizace ve výsledcích vyhledávání a na panelu znalostí Google. Za tímto účelem přidejte na své oficiální webové stránky strukturovaná data Logo, která identifikují umístění vámi preferovaného loga.
  • Drobečková navigace (breadcrumbs): Drobečková navigace na stránce označuje pozici stránky v hierarchii webu. Uživatel může procházet celou hierarchií webu po jednotlivých úrovních tak, že začne od poslední drobečkové stopy v drobečkové navigaci. Chcete-li společnosti Google pomoci porozumět drobečkové navigaci, můžete na web přidat strukturovaná data této navigace.

Zdůrazněte své metody zákaznické podpory

Zákazníci často hledají způsoby, jak kontaktovat firmy a Google se snaží zobrazit nejlepší dostupné informace, které jim pomohou různými způsoby. Své způsoby zákaznické podpory můžete ve vyhledávání Google zvýraznit dodržováním několika osvědčených postupů, které pomáhají zajistit, aby Google zobrazoval co nejpřesnější informace o vaší firmě nebo službě.

Řešení problémů

Pokud máte problémy s informacemi na svých stránkách, vyzkoušejte následující tipy pro řešení problémů:

  • Proveďte navrhované změny na panelu znalostí Google.

Pokud jste počkali alespoň týden od posledního procházení označené stránky společností Google, nahlaste informace, které považujete za nesprávné, ve znalostním panelu Google kliknutím na odkaz Zpětná vazba v dolní části znalostního panelu Google. Pokud jste uznávanou autoritou nebo stránkou či subjektem zastoupeným ve znalostním panelu Google, můžete si zobrazit další možnosti pro poskytování konkrétních úprav.

Další informace o tom, jak aktualizovat panel znalostí Google.

  • Pomocí testu rozšířených výsledků můžete otestovat své značení. Dejte systému Google týden na vyhledání a aktualizaci údajů o vašem webu ve výsledcích vyhledávání.

 

Překlad, odborná a obsahová korektura: SEOPRAKTICKY.CZ

Použité zdroje

  1. Add Business Details to Google | Google Search Central | Documentation | Google for Developers. (n.d.). Google for Developers. [online]. Dostupné z: https://developers.google.com/search/docs/appearance/establish-business-details
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit