Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Osvědčené postupy pro e-commerce weby ve vyhledávání Google

Zásadní výzvou pro každý e-commerce web je být objeven ve vyhledávání. Získávání zákazníků a budování vztahů s nimi je důležitým faktorem růstu firmy a Google může zákazníkům pomoci objevit váš web v každé fázi nákupní cesty.

Tato sada průvodců je určena vývojářům, kteří vytvářejí webové stránky a kteří chtějí zajistit, aby web dobře spolupracoval se službou Google a dodržoval osvědčené postupy SEO. Zaměřuje se na weby pro online obchodování (e-commerce), ale mnoho bodů je stejně relevantních i pro weby, které uvádějí produkty dostupné pouze v kamenných obchodech. Pokud se společností Google sdílíte údaje o svém e-commerce a struktuře webu, Google může snadněji najít a analyzovat váš obsah, což umožňuje, aby se váš obsah zobrazoval ve vyhledávání Google a na dalších kanálech Google. To může zákazníkům pomoci najít vaše stránky a produkty.

Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Zde je stručný popis jednotlivých stránek.

Témata
Kde se obsah e-commerce může zobrazit ve službě Google Zjistěte, kde všude se může zobrazovat obsah vašeho e-commerce.
Sdílení dat o produktech se společností Google Rozhodněte se, jakou metodu sdílení údajů o produktu se společností Google použijete.
Zahrnutí strukturovaných dat relevantních pro e-commerce Pomozte společnosti Google pochopit a vhodně prezentovat váš obsah tím, že poskytnete explicitní informace o významu vaší stránky pomocí strukturovaných dat.
Jak spustit nové e-commerce  webové stránky Zjistěte, jak strategicky spustit nové webové stránky e-commerce, a pochopte, jak načasovat registraci webu u Googlu.
Pište kvalitní recenze Napište kvalitní recenze produktů, které pomohou zákazníkům rozhodnout se pro ten správný produkt podle jejich potřeb.
Návrh struktury URL pro e-commerce weby Vyhněte se problémům souvisejícím s procházením a návrhem adres URL, které jsou specifické e-commerce weby.
Pomozte společnosti Google pochopit strukturu vašeho e-commerce webu Navrhněte navigační strukturu webu a propojení mezi stránkami, aby Google pochopil, co je na e-commerce webu nejdůležitější.
Stránkování, postupné načítání stránek a jejich vliv na vyhledávání Google Naučte se běžné vzory UX pro e-commerce webu a pochopte, jak vzory UX ovlivňují schopnost Googlu procházet a indexovat váš obsah.

 

Pokud vás zajímá Google vyhledávání přečtěte si také článek Podrobný průvodce fungováním vyhledávání Google, kde se dozvíte podrobnosti o procházení, indexování i výsledcích vyhledávání.

Podobný článek o E-commerce, výhodách, nevýhodách, typech, ale i platformách se dočtete v článku E-commerce: Význam, druhy, fungování a vše, co potřebujete vědět.

Překlad, odborná a obsahová korektura: SEOPRAKTICKY.CZ

Použité zdroje

  1. SEO Best Practices for Ecommerce Sites | Google Search Central | Documentation | Google for Developers. (n.d.). Google for Developers. [online]. Dostupné z: https://developers.google.com/search/docs/specialty/ecommerce
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká? Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA. Chci konzultaci ZDARMA >>

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit