S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

1) Představujeme inski.cz, našeho obětního beránka pro novou marketingovou reality show



Článek je součástí marketingové reality show Collabimu.

INSKI.cz je jeden z vás, má stejné problémy jako vy, pojďte se s námi podívat, jak je řeší!

Marketingová reality show startuje

Dost bylo teorie a ukázek pouze na cizích webech, které nám ukazují a posílají naši klienti.

Je na čase se pustit do neprobádaných vod, vyhrnout si rukávy a pokusit se reálně pomoci jednomu z vás. Pro tuto naši marketingovou reality show (jak jsme ji honosným názvem pojmenovali) jsme vybrali lyžařský simulátor na jihu Čech.

Ten patří mezi průkopníky nových sportovních aktivit a cvičení nejen v Českých Budějovicích, ale také celé České republice.

Jedná se o unikátní lyžařský simulátor značky Maxxtracks, který instaluje holandská stejnojmenná společnost. V kryté hale velikosti běžné tělocvičny si tak mohou obyvatelé Českých Budějovic a okolí vychutnávat velmi realistický zážitek z klasického lyžování či snowboardingu.

S jedním podstatným rozdílem.

Lyžujte kdykoliv za 36% ceny klasického lyžování na sjezdovce

Lyžařský simulátor INSKI v Českých Budějovicích
Lyžařský simulátor INSKI v Českých Budějovicích

Nejde ani tak o to, že můžete lyžovat v kraťasech nebo třeba sukni, ale spíše o cenu. Za celou taškařici totiž zaplatíte v průměru až o 64% méně, než když se vydáte na klasickou sjezdovku. To zní jako velká paráda že?

Jenže popravdě tržby z klasického individuálního lyžování opravdu není to, co by je aktuálně živilo.

A tak jsme si řekli – my umíme udělat weby a trošku rozumíme tomu internetového marketingu, tak jim zkusíme pomoci. Jako vedlejší bonus z toho vytřískáme pěknou případovku, která tu ještě v reálném čase nebyla. Zlé jazyky prosíme o ticho, nebudeme zde připomínat, že první s tímto nápadem přišel jeden z nejlepších českých linkbuilderů Zdeněk Dvořák, alias linki.cz.

V následujících týdnech a měsících vám budeme přinášet pravidelné reporty, co na webu děláme, jaké aktivity jsme naplánovali a jaké mají výsledky.

První fázi projektu máme za sebou

V době psaní tohoto článku již máme první fázi za sebou. Ano, zcela zbaběle jsme neměli mužské ovoce na to, abychom to rozjeli úplně na zelené louce 😀

Tato první fáze již sice přinesla první malinkaté ovoce a v Google Analytics by se dalo hovořit jistě o velikém úspěchu – každý dobrý markeťák najde stoupající graf. Díky možnosti nahlížení přímo do tržeb tohoto klienta ale víme, v reálném světě by se zatím zaplatila díky těmto změnám stěží úvodní schůzka, natož celý nový web.

Tato marketingová reality show vám chce ukázat, že jsou jednoduché postupy, které budete moci snadno aplikovat i na vašich webech a to svépomocí. Bez nutnosti velkých, megahodin trvající analýz klíčových slov.

Ty mají zcela jistě své místo u webů, které mají schopnost přinášet trby by svým majitelům a umí si tak již od prvních týdnů a měsíců spolupráce na sebe vydělat. Nebo tedy alespoň ukázat, že jdete dobrým směrem. U tak unikátní služby, jako je provozování lyžařského simulátoru je však velmi velmi velmi těžké vypočítat jakoukoliv návratnost do SEO.

Pojďte tedy spolu s námi sledovat, zda-li se nám podaří zvrátit dosavadní negativní průběh v návštěvnosti přirozeného vyhledávání na projektu inski.cz.

Stav souboje vyhledávače vs. INSKI.cz
1:0

Všechny články marketingové reality show přehledně

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit