Být pomalý a neproduktivní nefunguje v žádném oboru. A o e-shopech to platí dvojnásob. Rychlost vládne světem a rozhoduje o vašem úspěchu. Amazon spočítal, že zpomalení běhu e-shopu o 1 vteřinu stojí 10 % obratu. A naopak zrychlení může zvýšit konverzní poměr třeba i o 25%, jak tomu bylo u českého severu Srovname.cz.
Čím méně, tím lépe
Reshoper měří dvě základní čísla, pro která jasně platí “čím méně, tím lépe”:
Skóre Speed index – v milisekundách měří, za jak dlouho se zobrazí viditelná část webové stránky.
First Contentful Paint (FCP z Chrome UX reportů) – časový údaj v milisekundách, který říká, za jak dlouho uživatel vidí první verzi hlavního obsahu stránky.
České e-shopy versus svět?
České e-shopy v současnosti za světem zaostávají o zhruba 0,5 vteřiny, což je poměrně dobrý výsledek.
Máte e-shop na WordPressu?
Lukáš Jirsa radí, jak docílit rychlého načítání stránek ve WordPressu:
- Kupte si kvalitní hosting, využívejte současné možnosti
- Sežeňte zkušeného vývojáře: šablona a pluginy s rozumem
- Optimalizujte naplno
Chcete si ušetřit práci s vaším e-shopem?
Doporučujeme aktualizaci jeho položek s pomocí XML Feed!
A jak je to tedy s těmi českými e-shopy a kde zjistíte, jak si vede ten váš? O tom si můžete přečíst více zde.