Být pomalý a neproduktivní nefunguje v žádném oboru. A o e-shopech to platí dvojnásob. Rychlost vládne světem a rozhoduje o vašem úspěchu. Amazon spočítal, že zpomalení běhu e-shopu o 1 vteřinu stojí 10 % obratu. A naopak zrychlení může zvýšit konverzní poměr třeba i o 25%, jak tomu bylo u českého severu Srovname.cz.
Čím méně, tím lépe
Reshoper měří dvě základní čísla, pro která jasně platí “čím méně, tím lépe”:
Skóre Speed index – v milisekundách měří, za jak dlouho se zobrazí viditelná část webové stránky.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
First Contentful Paint (FCP z Chrome UX reportů) – časový údaj v milisekundách, který říká, za jak dlouho uživatel vidí první verzi hlavního obsahu stránky.
České e-shopy versus svět?
České e-shopy v současnosti za světem zaostávají o zhruba 0,5 vteřiny, což je poměrně dobrý výsledek.
Máte e-shop na WordPressu?
Lukáš Jirsa radí, jak docílit rychlého načítání stránek ve WordPressu:
- Kupte si kvalitní hosting, využívejte současné možnosti
- Sežeňte zkušeného vývojáře: šablona a pluginy s rozumem
- Optimalizujte naplno
Chcete si ušetřit práci s vaším e-shopem?
Doporučujeme aktualizaci jeho položek s pomocí XML Feed!
A jak je to tedy s těmi českými e-shopy a kde zjistíte, jak si vede ten váš? O tom si můžete přečíst více zde.
Nemáte představu, kolik tržeb ze SEO Vašemu webu či e-shopu měšíčně utíká?
Rádi Vám budeme věnovat čas osobně. Ukážeme Vám, o kolik peněz byste mohli každý měsíc vydělat více jen díky SEO! A to ZDARMA.
Chci konzultaci ZDARMA >>
Další články
Není to tak dlouho, co Google testoval výsledky vyhledávání. Už pár dní pozorujeme, že Google v některých chvílích opět neposkytuje počet výsledků ve vyhledávání....
Detail článku »
Google se po relativně dlouhé době ohlásil s novými aktualizacemi. Naposledy informoval v listopadu 2023 o aktualizaci jádra vyhledávače a krátce poté ještě o...
Detail článku »
Před nedávnem Google provedl změnu ve fungování operátoru “allintitle:”, kterým se dalo filtrovat výsledky vyhledávání podle toho, zda se klíčové slovo vyskytuje v titulku...
Detail článku »
Odlišné fungování operátoru “allintitle” V posledních dnech jsme zaznamenali, že operátor “allintitle:” začal fungovat trochu jiným způsobem, než tomu bylo doposud. Tento operátor vždy...
Detail článku »
Zajímaly vás CTR studie z předchozích let? Pak je najdete zde: CTR studie v ČR – 2018 CTR studie v ČR – 2020 CTR...
Detail článku »