SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Víte, jaký je rozdíl ve zpětných odkazech a jak získat ty správné?

Ve světě SEO jste se určitě setkali z pojmy jako přirozený, kvalitní, dobré nebo sponzorované odkazy. Jaký je v nich ale rozdíl a jak je správně použít? Porozumějte každému typu odkazu podle definice. Poznejte, které odkazy mohou pomoci vašemu webu. Zjistěte, které odkazy budete chtít podporovat. Pojďme se na ně podívat.  Typy odkazů   Přirozené… Detail článku »

Google testuje nové verze strukturovaných dat

Minulý týden se objevila informace, že Google testuje nové rozhraní strukturovaných dat. Nyní už je možné, že se Vám objeví ve vyhledávání. Jedná se o úpravu vzhledu tzv. kroků – postupů.  Jako příklad si můžeme ukázat rozšířený výsledek na vyhledávací frázi “jak použít apple air pods”. Momentálně se nám zobrazí tento styl vzhledu: Jednotlivé kroky,… Detail článku »

Jak využít strukturovaná data pro podporu E-A-T

V roce 2019 vydal Google tzv. E-A-T jako jeden z hodnotících faktorů webů. Jedná se o zkratku slov Expertise, Authoritativeness a Trustworthiness. V češtině Odbornost, Autorita a Důvěryhodnost. E-A-T má vliv na stránky, která podle Google spadají do kategorie YMYL (Your Money, Your Life), což jsou stránky, které mohou mít negativní dopad na vaše zdraví,… Detail článku »

Pavel Ungr vysvětluje co je self-referencing canonical

Pavel Ungr je jeden z předních SEO specialistů v České republice a pravidelně přináší novinky, problematiky či užitečné rady ohledně SEO.  O jedné této problematice se nyní rozepsal v článku na jeho blogu. Zde vysvětluje problematiku a využití self-referencing canonical.  Kanonizace (canonical) není přímý hodnotící faktor pro vyhledávače, ale funguje jako doporučení pro upřednostnění jedné… Detail článku »

Seznam.cz oficiálně zrušil S-rank

S-rank byl jeden z hodnotících faktorů webů z dřívějších dob. Byla to „hodnota“ popularity, kterou přiděluje algoritmus pro ohodnocení webových stránek a má vliv na pořadí ve výsledcích vyhledávání. Tato metoda hodnocení stránek vznikla ve společnosti Seznam.cz a má svého předchůdce v rámci hodnoty PageRank tvořící základ vyhledávače Google. Hodnota S-ranku byla v rozmezí 0-10. Její hodnotu bylo možné zjistit pomocí různých nástrojů jako… Detail článku »

Google připomíná: EAT není zařazeno do algoritmu, ale…

Na začátku února roku 2019 vydal Google tzv. E-A-T jako jeden z hodnotících faktorů webů. Jedná se o zkratku slov Expertise, Authoritativeness a Trustworthiness. V češtině Odbornost, Autorita a Důvěryhodnost. E-A-T má vliv na stránky, která podle Google spadají do kategorie YMYL (Your Money, Your Life), což jsou stránky, které mohou mít negativní dopad na vaše zdraví, bezpečnost nebo třeba… Detail článku »

Průzkum: SEO je aktuálně hlavní kanál pro propagaci

Společnost Conductor vydala výsledky svého průzkumu, kde dotazoval marketingové specialisty napříč různých odvětví a vyptával se jich na aktuální situaci a úpravy marketingové propagace.  V průzkumu bylo 317 respondentů, které se skládalo z B2B (24%), maloobchodní prodej (12%), zdravotnictví (11%), média (10%) a dalších (cestování, pohostinství, finanční služby, automobilový průmysl, atd…) Rozpočty se snížily dolů,… Detail článku »

Google nabídne speciální strukturovaná data

Google začne podporovat SpecialAnnouncement schéma ve výsledcích vyhledávání. Jedná se o další verzi strukturovaných dat. Schéma je ve fázi beta, ale webmasteři ho již mohou přidat na své stránky.  Komu poslouží? SpecialAnnouncement schéma je určena pro vládu, zdravotní organizace, školy a podobné instituce, které mohou vydávat aktuální zprávy například o stavu ohledně COVID-19 nebo jiné urgentní… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit