SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Google testuje nové verze strukturovaných dat

Minulý týden se objevila informace, že Google testuje nové rozhraní strukturovaných dat. Nyní už je možné, že se Vám objeví ve vyhledávání.

Jedná se o úpravu vzhledu tzv. kroků – postupů. 

Jako příklad si můžeme ukázat rozšířený výsledek na vyhledávací frázi “jak použít apple air pods”. Momentálně se nám zobrazí tento styl vzhledu:

Chcete najít tzv. nízkovsící ovoce i na Vašem webu? Test metody Keywod golden ratio aneb Umístění v TOP10 na Google do 39,5 hodiny.

Jednotlivé kroky, jak připojit sluchátka s telefonem jsou viditelné a featured snippet zabírá značnou část SERPu

Nové zobrazení od Googlu by mělo vypadat následovně:

 

Zde vidíme, že Google jednotlivé kroky schovává a uživatel si může poté rozkliknout další. Výhodou je, že tento výsledek nezabírá značnou část vyhledávání a na stránku se vejde více odkazů. Zároveň se můžete prokliknout na jednotlivé kroky návodu. 

Tyto strukturovaná data nasadíte na svůj web pomocí schéma TechArticle.

Jaký je Váš názor? Které rozhraní Vám přijde zajímavější?

 

Zdroj:https://www.seroundtable.com/google-how-to-schema-rich-results-interfaces-29363.html

Další články

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit