Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Realtime měření dostupnosti webhostingů v ČR

Dnes nám přišel e-mailem výborný newsletter od Daniela Nytry, který je známý kvalitním přístupem k vyučování internetového marketingu obecně. Newsletter efektně spojil s přáním všeho nej do nového roku, ale hlavní poselství zůstalo v jeho novém projektu měření dostupnosti českých webhostingů. Řešite-li problém “Kam s ním”, může Vám tento jeho projekt usnadnit hledání. Je celkem zajímavé,… Detail článku »

12  SEO praktik, které v dnešní době již nemají své místo

Snažíte se dosáhnout lepších pozic ve vyhledávačích tím, že vezmete jedno klíčové slovo a potom ho 20 krát zopakujete na jedné stránce? Nebo se snažíte psát texty bezhlavě pouze pro roboty, ale zapomínáte že na ně budou chodit lidé či  zpětné odkazy jak velkomagnát, kdekoliv Vás napadne? Tak přesně toto jsou SEO praktiky, které již… Detail článku »

Rychlost načítání je klíčem k úspěchu českých e-shopů

Být pomalý a neproduktivní nefunguje v žádném oboru. A o e-shopech to platí dvojnásob. Rychlost vládne světem a rozhoduje o vašem úspěchu. Amazon spočítal, že zpomalení běhu e-shopu o 1 vteřinu stojí 10 % obratu.  A naopak zrychlení může zvýšit konverzní poměr třeba i o 25%, jak tomu bylo u českého severu Srovname.cz. Čím méně,… Detail článku »

Google doporučuje: Používejte jednotné URL pro všechen sezónní obsah

Jak pracovat se sezónním obsahem, když je již po sezóně? Úplně stejně se ptal jeden z účastníků nedávného Google webmaster hangoutu. Špatně pracovat se sezónním obsahem může v důsledku znamenat problémy s hodnocením a indexací. John Mueller z Google nabízí dvě rady: Publikovat sezónní obsah jen po rozumně dlouhý čas, aby Google mohl považovat obsah… Detail článku »

Google AI Search: Obsah a hodnotící faktory pro vyhledávání

Rogger Montti ve svém článku na Search Engine Journal zmiňuje, že hodnotící faktory pro SEO se vyvíjí rychleji než SEO odvětví (zaplaťpánbůh, dává to konkurenční výhodu firmám co nechtějí s dinosaury). V současnosti se nacházíme v éře Google AI Search (pokud jako já zatím nevíte co je AI, doporučuji článek na wiki), kdy AI zodpovídá 30%… Detail článku »

Google skutečně spustil nulové výsledky vyhledávání pro čas, konverze a matematiku

Tohle není vážně vtip. Jak 26.11. 2018 informoval Barry Schwartz ve svém článku, Google oficiálně zahájil zobrazování nulových výsledků ve vyhledávání.  Například když někdo vyhledává dotaz pro určitý čas/datum nebo s matematikou související odpovědi, Google ukáže už rovnou odpověď bez dalších organických výsledků vyhledávání, na které jsme zvyklí.  Vypadá to např. takto Na Google CZ zatím… Detail článku »

Možný návrat Google Medic Update nejen na Google SK?

Na facebookové skupině SEO a SEM Geeks Slovakia se v  posledních dnech objevily zprávy, že Google možná vrátil zpět Medic Update ze srpna 2018. Členové skupiny zmiňují změny, které u nich proběhly v posledních dnech. Jeden z účastníků diskuze píše: “Ja vidim na jednom male zlepsenie (v mozno 15%) a na druhom zhorsenie (tiez cca 15%) a na zopar… Detail článku »

Seznam nově, více a lépe opravuje překlepy

Ani český vyhledávač Seznam.cz nezahálí a vylepšuje každou chviličkou svůj vyhledávač. Předevčírem na svém blogu oznámil úpravu v zadávání vyhledávacích dotazů, respektive vylepšení opravy překlepů. Nově vás taktéž vede na výraz, který jste pravděpodobně chtěli napsat, ale spletli jste si třeba jedno písmenko či diakritiku. Tuto novou funkci jsme zaregistrovali již v pondělí, neboť nám… Detail článku »

Vylepšené Google PageSpeed Insights

Předevčírem na českém Twitteru zarezonovala zpráva o vylepšení Google PageSpeed Insights (nástroj pro měření rychlosti webu – více informací o rychlosti webů). Než jsme se však dostali k tomu abychom vám tuto novinku prozkoušeli a přinesli o ní více informací,  napsal o ní web 404.com. Nám tady ještě zbývá jenom poznamenat, že je to velmi pěkný… Detail článku »

Facebook začal nabourávat i Vaši webovou analytiku

Pokud jste poslední dobou zahlédli v URL směřující na vaší doménu při prokliků z Facebooku něco takového: Přičemž ale na Facebooku máte jen tento odkaz: Pak jistě zpozorněte a přečtěte si článek od Marka Leciána, který tento nový parametr popisuje. Jedná se totiž o zásah ze strany Facebooku do vaší URL struktury při odkazování a… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit