S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Lazy loading a příručka od Google

Pokud na svých webech používáte Lazy Loading a stále přemýšlíte jako my, zda-li je to pro indexaci na Google vhodné, máme pro vás dobrou zprávu. Je totiž k dispozici dokument, který potvrzuje, jak to dělat správně. Přímo Google vydal dokument jak správně přistupovat k tomuto postupnému načítání obsahu a dokonce přibalil i script, který umožňuje… Detail článku »

Přechod na https a výběr SSL certifikátu

Pokud aktuálně řešíte přechod na https, který je v posledních dnech velké téma – zejména vzhledem k aktualizaci prohlížeče Chrome (o kterém jsme psali dřív zde), je možné, že jste narazili na problém číslo 1 a to je správný výběr SSL certifikátu. Vzhledem ke kauzám u různých certifikačních společností toto není jednoduchá disciplína a přitom… Detail článku »

Aktualizovaný článek o linkbuildingu v praxi pro rok 2018

Určitě se nejedná o SEO novinky, článek od Míši Vránové Matanelli (nejnovější přírustek do naší SEO certifikované rodiny) však obsahuje velmi hutné shrnutí snad všech možných linkbuildingových praktik od guestbloggingu až po broken linkbuilding. Pokud Vám tyto termíny moc neříkají, určitě na něj mrkněte, dozvíte se jak se dělá například: Broken linkbuilding Obsah = odkazové… Detail článku »

Seznam přidal do vyhledávání nabídky k firmám

Máte firemní zápis na firmy.cz? Pokud ano,otevřela se vám nyní velmi zajímavá možnost zobrazovat své akční nabídky přímo ve vyhledávání. nemáte-li ještě zápis možná nastal čas zvážit registraci do tohoto velmi významného českého katalogu firem. Může se vám to zejména hodit pokud provozujete lokální SEO a zaměřujete se tak na na optimalizaci vašich stránek pro… Detail článku »

Tento týden ještě jednou o UX – tentokrát o mobilech

Nevíme čím to je, ale tento týden se roztrhl pytel s UX články. Na výborný překlad zahraničního reportu jsme narazili na webu Ondry Illinčeva. V novém článku Jak lidi opravdu používají mobil se zaměřil na extrakci nejdůležitějších dat výzkumu, jak lidé používají mobil. Závěry nejsou nijak extra překvapivé, ale článek obsahuje zásadní shrnutí, jak přistupovat k použitelnosti… Detail článku »

Jak na UX testování krok za krokem

Parádní článek popisující pěkně krok za krokem, co vše připravit, provést a nezapomenout při uživatelském testování ať již nového webu či aplikace pro vás napsala Tereza Venerová. Vše na co byste neměli zapomenout jak při zadávání, tak při prvním testování až po vyhodnocení celého procesu – to vše najdete v tomto velmi obsáhlém článku plných… Detail článku »

Homeoffice nebo openspace?

Iveta Nečesalová z digitální agentury eVisions se rozepsala o tom, jaké jsou vlastně benefity práce z domova a že ne pro každého je tato forma práce na dálku vhodná. Článek je obohacen velmi pěknou infografiku, která vám v několika málo krocích dovolí otestovat si sám na sobě, zda-li se pro home office hodíte, či nikoliv…. Detail článku »

Agentura Sherpas ve svém článku o Facebooku radí, které tři metriky nejspíše nesledujete

Pokud inzerujete na Facebooku stejně jako my a dalších tisíce firem, určitě sledujete, zda-li má vaše inzerce nějakou návratnost, případně jiné KPI. Možná jste však vynechali některé metriky, které mohou být klíčové zrovna k vašemu úspěchu a přitom nejsou příliš známé. Jsou to četnost, skóre relevantnosti a procenta shlédnutí videa. Zajímají-li vás tyto metriky detailně,… Detail článku »

Google potvrdil změnu vyhledávacího algoritmu ze dne 24.9

Včera dopoledne Google potvrdil další změnu vyhledávacího algoritmu pravděpodobně navazující na známý Google Medic update z 1. srpna 2018. Uvidíte-li tedy ve svém sledování pozic nějaký nečekaný a neobvyklý vzestup a pád kolem 24.9 je možné, že za to může právě tento update. Všechny důležité změny vyhledávačů pro vás monitorujeme na stránce změny ve vyhledávačích…. Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit