Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Co je to PPC reklama?

Úvod PPC reklama je jedním z možných způsobů, jak okamžitě získat zákazníky z vyhledávače Google. Funguje na principu, že platíte jen za proklik, tedy až ve chvíli, kdy uživatel projeví zájem a klikne na vaši reklamu. Možná už jste slyšeli, že PPC není jen o nastavení kampaně, ale o celé řadě faktorů, které dohromady rozhodují… Detail článku »

Strukturované a nestrukturované citace: Co znamenají pro vaši lokální viditelnost?

Úvod Tento článek se zaměřuje na téma co jsou to strukturované a nestrukturované citace a jaký je mezi nimi rozdíl. Možná se s pojmem „citace“ v souvislosti s SEO setkáváte poprvé, přitom jde o další z klíčových faktorů, který může významně ovlivnit vaši lokální viditelnost. Jednoduše řečeno, citace jsou online zmínky o vaší firmě. Tyto… Detail článku »

Co je E-E-A-T?

Úvod V poslední době jste pravděpodobně narazili na zkratku E-E-A-T. Jde o pojem převzatý z angličtiny, se kterým se v oblasti SEO budete setkávat čím dál častěji. Pojďme se ponořit do konceptu EEAT, zjistit, co to znamená a proč je důležitý pro SEO.  Vývoj konceptu: od EAT k EEAT E-E-A-T je vývojem původního konceptu E-A-T…. Detail článku »

Co je to Link (odkaz) a jak funguje?

Úvod V tomto článku si podrobně rozebereme co je to odkaz, k čemu odkazy jsou a v čem vám pomohou. Což jsou velice podstatné informace, obzvláště pro začátečníky, čím dříve porozumíte tomu, jak odkazy fungují a jak s nimi správně pracovat, tím rychleji dokážete posunout svůj web k lepším výsledkům ve vyhledávání. V následujících kapitolách… Detail článku »

Jak je to s AIO a autoritou domény?

Úvod Jednotlivě jsme si vysvětlili už v předchozích článcích, jak je to s AIO i co je to autorita domény. Ale souvisí to spolu dohromady? Pokud ano – tak jak? Všichni aktuálně řeší AI Overview na Googlu a jak se tam dostat. S tím vám právě může velice dobře pomoci autorita domény, protože s vyšší… Detail článku »

Jak zvýšit autoritu vaší domény v roce 2025?

Úvod Co je to autorita domény (DA), už jsme si řekli v jednom z našich článků. Proto jen ve zkratce pro připomenutí je to metrika, která odhaduje, jak silná nebo důvěryhodná je celá webová doména z pohledu vyhledávačů.Používá se především k odhadu, jak dobře se web může umisťovat ve výsledcích vyhledávání. A teď už můžeme… Detail článku »

Jak sloučit více konektorů v Looker studiu?

Používáte Looker studio pro vizualizaci dat z Collabimu? Jak asi víte, Collabim umožňuje napojit několik různých zdrojů dat – zkrátka podle toho, jaké údaje vašeho projektu si přejete poslat do přehledu v Lookeru. Úvodní nastavení konektoru však umožňuje napojit vždy pouze jeden zdroj. A v případě, že potřebujete vytvořit specifický přehled, který čerpá několik metrik… Detail článku »

Petr Zápotocký, ANT studio

„Když máte vizi, kam si přejete dojít, a máte na to drive, pak je to nesmrtelné a prakticky nemůžete prohrát.“ Plzeňský rodák Petr Zápotocký má za sebou obdivuhodný příběh, kdy se ze supermarketu dostal až do vedení digitální agentury. Jeho životní cestopis započal plněním regálů v Globusu, odkud se Petr vypracoval až na pozici CEO… Detail článku »

Zdeněk Martínek, První pozice

„Když se zpětně ohlídnu, hledám ve všem nějaký motiv svobody. Kolem každé činnosti musí vše fungovat morálně, abych byl eticky v pohodě.“  Zdeněk Martínek, majitel digitální agentury První pozice, si svobody a etiky velice váží. Narodil se v Pelhřimově, kde strávil téměř celý svůj život, kromě studií, které ho zavedly do Brna. Studoval informační systémy… Detail článku »

Tomáš Stýskala, Wepromo

„Spousta lidí v mém okolí netuší, co přesně dělám. Otázku „A co to vlastně je, to SENO?“ tak slyším od svých známých poměrně často. Ale všichni nejsme z marketingu, a tak je to naprosto v pořádku.” Nastávající čtyřicátník Tomáš Stýskala se propracoval od zaměstnance v marketingové firmě až k vlastnímu podnikání v oboru SEO. Ale… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit