Úvod Druhá polovina roku je pro většinu firem klíčová. Black Friday, Vánoce, Silvestr, Nový rok a následně i plesová sezóna patří k nejsilnějším období v roce, kdy lidé aktivně vyhledávají inspiraci i konkrétní produkty. Pokud nechcete zůstat pozadu, je teď ten správný čas připravit svůj web po technické, obsahové i strategické stránce. Připravili jsme pro… Detail článku »
Proč Seznam pořád dává smysl ?
Úvod Když se mluví o SEO, většina článků a návodů se zaměřuje na Google, ale zapomíná se na Seznam. Český trh je specifický – vedle Googlu má své stabilní místo i Seznam.cz. Často se sice říká, že Seznam už dávno nikdo nepoužívá, čísla ale ukazují, že realita je jiná. V některých oborech a klíčových slovech… Detail článku »
Chyby na vašem webu: 5 častých případů a jak je řešit
Úvod SEO je běh na dlouhou trať. Každý chce být vidět ve vyhledávačích, ale spousta firem dělá chyby, které jejich snahu sráží dolů. Většině z nich se dá ale snadno předejít. Podívejme se tedy na nejčastější přešlapy v SEO a jak se jim vyhnout. 1. Duplicitní obsah Duplicitní obsah vzniká tehdy, když se stejný nebo… Detail článku »
SEO nebo GEO? A co to vlastně je?
Úvod S neustálým vývojem digitálního prostředí se objevují nové přístupy k SEO. Jedním z nich je GEO tzn. generativní optimalizace pro vyhledávače, která využívá AI a strojové učení na základě chování a preferencí uživatelů. Jedná se o moderní přístup, reflektující nárůst umělé inteligence v online prostoru. Pokud jste tento pojem ještě nezaznamenali, koukneme se na… Detail článku »
Co je to PPC reklama?
Úvod PPC reklama je jedním z možných způsobů, jak okamžitě získat zákazníky z vyhledávače Google. Funguje na principu, že platíte jen za proklik, tedy až ve chvíli, kdy uživatel projeví zájem a klikne na vaši reklamu. Možná už jste slyšeli, že PPC není jen o nastavení kampaně, ale o celé řadě faktorů, které dohromady rozhodují… Detail článku »
Strukturované a nestrukturované citace: Co znamenají pro vaši lokální viditelnost?
Úvod Tento článek se zaměřuje na téma co jsou to strukturované a nestrukturované citace a jaký je mezi nimi rozdíl. Možná se s pojmem „citace“ v souvislosti s SEO setkáváte poprvé, přitom jde o další z klíčových faktorů, který může významně ovlivnit vaši lokální viditelnost. Jednoduše řečeno, citace jsou online zmínky o vaší firmě. Tyto… Detail článku »
Co je E-E-A-T?
Úvod V poslední době jste pravděpodobně narazili na zkratku E-E-A-T. Jde o pojem převzatý z angličtiny, se kterým se v oblasti SEO budete setkávat čím dál častěji. Pojďme se ponořit do konceptu EEAT, zjistit, co to znamená a proč je důležitý pro SEO. Vývoj konceptu: od EAT k EEAT E-E-A-T je vývojem původního konceptu E-A-T…. Detail článku »
Co je to Link (odkaz) a jak funguje?
Úvod V tomto článku si podrobně rozebereme co je to odkaz, k čemu odkazy jsou a v čem vám pomohou. Což jsou velice podstatné informace, obzvláště pro začátečníky, čím dříve porozumíte tomu, jak odkazy fungují a jak s nimi správně pracovat, tím rychleji dokážete posunout svůj web k lepším výsledkům ve vyhledávání. V následujících kapitolách… Detail článku »
Jak je to s AIO a autoritou domény?
Úvod Jednotlivě jsme si vysvětlili už v předchozích článcích, jak je to s AIO i co je to autorita domény. Ale souvisí to spolu dohromady? Pokud ano – tak jak? Všichni aktuálně řeší AI Overview na Googlu a jak se tam dostat. S tím vám právě může velice dobře pomoci autorita domény, protože s vyšší… Detail článku »
Jak zvýšit autoritu vaší domény v roce 2025?
Úvod Co je to autorita domény (DA), už jsme si řekli v jednom z našich článků. Proto jen ve zkratce pro připomenutí je to metrika, která odhaduje, jak silná nebo důvěryhodná je celá webová doména z pohledu vyhledávačů.Používá se především k odhadu, jak dobře se web může umisťovat ve výsledcích vyhledávání. A teď už můžeme… Detail článku »