Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

Jak najít ideální cílové stránky pro web?

Pokud si vyplňujete vlastní cílové stránky na přehledu klíčových slov, možná se vám už někdy stalo, že jste si nebyli jisti, která stránka by měla cílit na některé ze slov. V tomto ohledu vám však může pomoci analýza Pozice a hledanost. Přes tuto analýzu totiž můžete šikovným trikem najít ideální cílové stránky vašeho webu, které… Detail článku »

Jak pracovat s filtry na přehledu klíčových slov

Filtrování je šikovnou pomůckou, jak si zobrazit výsledky se specifickými parametry. Filtry jsme si už částečně představili v článku o tom, jak pracovat se štítky. Nyní se na filtrování podíváme podrobněji. Osnova: Typy filtrů Vyhledávací pole Filtry štítků Filtry klíčových slov Filtry pozic Filtry cílové stránky Kombinace filtrů Hledanost + pozice Štítky + hledanost +… Detail článku »

Název a ikona stránky ve vyhledávání Google

V listopadu 2022 Google uvedl do provozu novinku – ve vyhledávání se nad titulky jednotlivých výsledků začal zobrazovat název a ikona stránky, tak aby bylo na první pohled patrné, k jakému webu se příslušná stránka vztahuje. Do té doby se u výsledků ve vyhledávání zobrazovala pouze URL adresa stránky, title a meta description. Toto vylepšení však… Detail článku »

IP adresa: Co to je IP adresa a jak zjistím svoji IP adresu

Internet je nekonečný svět informací, a když potřebujete najít konkrétní zařízení nebo službu na této globální síti, hledáte pomocí IP adres. IP adresa, neboli Internet Protocol adresa, je základním kamenem komunikace na internetu. V tomto článku se zaměříme na to, co IP adresa je, na co je dobrá a jak se používá při vyhledávání na… Detail článku »

Inbound marketing: Co to je a proč s ním začít co nejdříve

Inbound marketing

Už vás nebaví neustále bombardovat potenciálním zákazníky reklamami a získávat malý nebo žádný přínos? Možná je čas přejít na inbound marketing. Ve světě inbound marketingu není klíčem k úspěchu hlasitá reklama, ale umění vytvářet obsah, který k nám přirozeně přivádí zákazníky. Na rozdíl od tradičních metod, které se snaží zaujmout zákazníky přímými a často nevyžádanými reklamami,… Detail článku »

Webový copywriting: Co to je, proč je důležitý a 11 užitečných rad, jak jej dělat efektivně

Webový copywriting: Co to je, proč je důležitý a 11 užitečných rad, jak jej dělat efektivně

Webový copywriting je klíčovou součástí digitálního marketingu a hraje zásadní roli v komunikaci značek a firem na internetu. Jeho podstatou je totiž tvorba poutavého a přesvědčivého textového obsahu pro webové stránky. Přečtěte si v článku, proč je důležitý, jaké jsou jeho principy, a jak jej dělat opravdu dobře. Co je webový copywriting Pojmem webový copywriting rozumíme… Detail článku »

Co je to regulární výraz a k čemu se používá

Co je to regulární výraz

Regulární výrazy, známé také jako regex nebo regexp, jsou nástroji pro práci s textem, které umožňují vyhledávání, nahrazování a manipulaci s textovými řetězci na základě definovaného vzoru (patternu). Tyto vzory jsou sestaveny pomocí specifické syntaxe, která umožňuje popsat i složité vzory textu. Definují sadu řetězců a používají se k celé řadě účelů, od jednoduchého vyhledávání po… Detail článku »

Jak pracovat se štítky

Štítky jsou velice šikovnou pomůckou pro práci s vaším projektem. Jednak vám mohou usnadnit práci při filtrování na přehledech, stejně tak je můžete využít např. pro reporting a další funkce. V tomto článku si ukážeme, jak lze se štítky v Collabimu pracovat. Postup, jak přidat štítky, případně najdete v naší nápovědě. Štítky na přehledu klíčových… Detail článku »

Změnili jste doménu webu? Změňte ji i v Collabimu

URL adresu webu můžete změnit z různých důvodů – ať už kvůli estetice, nebo třeba z důvodu rebrandingu společnosti. Při změně domény mimochodem nezapomínejte na přesměrování. Používáte-li pro monitorování výsledků Collabim, neměli byste však také zapomenout na změnu URL adresy projektu. Pokud byste ve vašem projektu ponechali původní doménu, je velmi pravděpodobné, že byste v… Detail článku »

Gap analýza a Content Gap analýza: Klíč k efektivnímu rozvoji podnikání

Gap analýza a Content Gap analýza: Klíč k efektivnímu rozvoji podnikání

Pokud podnikáte, jistě je vám tohle dilema známé: chcete svoje podnikání rozvíjet, implementovat nové strategie, ale nejste si jistí, kde začít a jak vyčlenit zdroje, abyste toho dosáhli. Zdá se vám tenhle scénář povědomý? Jestli ano, možná budete muset provést Gap analýzu.  Co je Gap Analýza? Gap analýza je proces, který společnosti používají k porovnání… Detail článku »

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit