Nová tištěná kniha o SEO
SEO Akademie Collabim
S láskou a vidinou klientů píše Collabim Nejpoužívanější český SEO nástroj

SEO faktory

  • Typ SEO:

  • Míra vlivu pro Google:

  • Míra vlivu pro Seznam:

Odkazové farmy (link farm)

: Vliv faktoru pro Google
Negativní
: Vliv faktoru pro Seznam
Negativní

Odkazová farma (link farm) je webová stránka nebo skupina webových stránek vytvořených za účelem zvýšení rankingu jiných stránek tím, že na ně budou odkazovat. Odkazy z takovýchto farem nemají od Penguin updatu z roku 2012 žádný pozitivní dopad a naopak mohou poškodit web. Link farmy patří mezi tzv. black hat SEO metody a pokud vyhledávač zjistí,

Google Dance

: Vliv faktoru pro Google
Negativní
: Vliv faktoru pro Seznam
Neutrální

Tento termín popisuje velmi časté hýbání v pozicích ve výsledcích vyhledávání Google, které někdy provází i aktualizace algoritmů Google. To se děje přibližně 500x za rok. Technicky by tyto účinky mohly být pozitivní nebo negativní, protože jde pouze o přeřazení žebříčku a někdo musí jít nahoru, aby jiný sestoupil. Ale protože Google Dance je vždy

Míra závažnosti
Vysoká
Typ SEO:
Off-page (linkbuildeři)

více o Google Dance »
Zdroje, návody, vyjádření konzultanta

Personalizace výsledků

: Vliv faktoru pro Google
Pozitivní
: Vliv faktoru pro Seznam
Neutrální

Je běžné, že se vám budou zobrazovat personalizované výsledky vyhledávání na základě vaší historie vyhledávání a geolokace, pokud jste tuto funkci v Googlu výslovně nezakázali. Znamená to, že zejména Google schraňuje všechny možné dostupné informace o každém z nás a na základě digitální stopy upravuje výsledky vyhledávání, která vám předkládá. Od roku 2009 není ani

Odchozí odkazy

: Vliv faktoru pro Google
Pozitivní
: Vliv faktoru pro Seznam
Neutrální

Pozitivní vliv kvalitních příchozích odkazů je zcela jistý, Matt Cutts se vyjádřil tak, že Google bere také odchozí odkazy jako hodnotící faktor. Jde předpokládat, že tento faktor nebude mít závratnou váhu ale i přes to, je škoda ho nevyužít. Instrukce týkající se četnosti výskytu odchozích odkazů říkají, že se mají vyskytovat přirozeně. Zjednodušeně řečeno to s nimi nepřehánět a dbát na jejich relevanci.

Míra závažnosti
Nízká
Typ SEO:
Off-page (linkbuildeři)

více o Odchozí odkazy »
Zdroje, návody, vyjádření konzultanta

Interní zpětné odkazy

: Vliv faktoru pro Google
Pozitivní
: Vliv faktoru pro Seznam
Pozitivní

Interní zpětné odkazy (interní linkbuilding, prolinkování) slouží především k zlepšení navigace po webu / e-shopu, čímž je docíleno lepšího uživatelského zážitku a možným zlepšením pozic ve výsledcích vyhledávání. Je však třeba to s interním prolinkováním nepřehánět a najít rozumný poměr mezi počtem odkazů a samotným textem / obsahem. Interní odkazy ze stránek, které vedou na stránky

Komentářový spam

: Vliv faktoru pro Google
Negativní
: Vliv faktoru pro Seznam
Negativní

Komentářový spam, je technika, která byla v dřívějších letech populární ale s lepšími hodnotícími a vyhledávacími algoritmy vyhledávačů postrádá dnes smysl. Pokud jste se setkali s komentářem, který vypadá jako reklama nebo je pouze odkaz který nezapadá do kontextu, mohlo se jednat právě o komentářový spam. 

Míra závažnosti
Střední
Typ SEO:
Obsahové (copywriteři)
Typ SEO:
Off-page (linkbuildeři)

více o Komentářový spam »
Zdroje, návody, vyjádření konzultanta

Nákup zpětných odkazů

: Vliv faktoru pro Google
Negativní
: Vliv faktoru pro Seznam
Negativní

Google a Seznam apelují na to, aby zpětné odkazy na web vznikaly pouze přirozenou cestou na základě kvalitního obsahu. Odkazy získané formou platby za účelem zmanipulování PageRanku může Google považovat za porušení pokynů pro webmastery.

Jak se hýbe český internet? Sledujte denní statistiky!

Zobrazit